فعالیت 24 هزار ورزشکار سامان‌یافته در خراسان جنوبی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: 24 هزار ورزشکار سامان یافته از طریق بیمه ورزشی در 44 هیأت ورزشی در استان در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۸۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹ 01 September 2015

بهرام عزیززاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، با بیان اینکه از جنبه مدال‌آوری بانوان استان جایگاه مطلوبی در سطح کشور دارند، گفت: درصورت توجه مسئولین و خانواده به ورزش بانوان شاهد پیشرفت‌های خوبی خواهیم بود.

وی افزود: در رشته‌هایی مثل دو و میدانی، تیراندازی و والیبال نتایج خوبی اخذ شده که نمونه آن خدمتی بعنوان مدال‌آور آسیایی است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: درحال حاضر 44 رشته ورزشی استانی و 288 هیات شهرستانی ویژه بانوان داریم.

عزیززاده با اشاره به اینکه حداقل فضای تمرین به عنوان سالن ورزشی در اختیار هیات جانبازان و معلولین قرار گرفته است، افزود: آنچه امروز نیاز است ایجاد تغییر در نگرش معلول برای حضور در فعالیت‌های ورزشی و تامین اعتبار برای انجام فعالیت‌های آنان است.

وی تصریح کرد: نسبت به امکانات موجود برای ورزش جانبازان و معلولین، شاهد فعالیت‌های خوب تیم‌ها و هیات هستیم و در رشته‌های باستانی، دوومیدانی، بدمینتون، والیبال نشسته و تنیس روی میز جایگاه خوبی در کشور داریم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی درخصوص اعتبارات دولتی در تکمیل پروژه‌های ورزشی، خاطرنشان کرد: اعتبار ابلاغی امسال به میزان 53 میلیارد ریال است و اعتبار استانی تاکنون مشخص نشده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار