انتخاب رئیس شورای شهر محمودآباد در سایه اما و اگرها

جلسه نخست انتخاب رئیس شورای شهر محمودآباد با وجود اختلاف نظرها به نتیجه نرسید.
کد خبر: ۸۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 03 September 2015
به گزارش تابناک مازندران، نشست انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر محمودآباد در حالی با حضور اعضا برگزار شد که برپایه رایزنی های فشرده اعضا در چند روز گذشته، پیش بینی برگزاری حساس این انتخابات دور از انتظار نبود.
جلسه اهالی شورا در محمودآباد با دستور کار انتخاب رئیس و دیگر سمت های مرتبط آغاز شد اما نکته مهم اینکه گره خوردن ابقا یا تغییر شهردار و مسائل انتخاباتی مجلس به موضوع نشست،یعنی انتخاب رئیس شورا،کار را قدری پیچیده کرد و به مرحله دوم رساند.
گفته می شود تعداد آرای مدافع شهردار فعلی و طرفداران گزینه احتمالی آینده  شهرداری محمود آباد به نقطه طلاقی بر سر یک رای رسید که با حساس شدن موضوع و به نتیجه نرسیدن ماجرا، به پیشنهاد یکی از اعضا جلسه به امروز موکول شد اما صداهایی از توافق و اجماع نسبی اعضا برای رسیدن به گزینه های مورد نظر به گوش می رسد.
در هر صورت با تامل در این مفهوم که مردم سالاری در جمهوری اسلامی از طریق حضور و رای مردم در مشارکت هایی مانند انتخابات مختلف تامین میشود، باید این نکته را از نظر دور نداشت که اگر انتخابات شورای شهر را عرصه گذر از شایسته سالاری برای کمک به فلان کاندیدای مجلس قرار دهیم خواسته یا ناخواسته از این هدف دور شده ایم.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار