کنکور کرونایی برگزار می‌شود

۹۲هزار نفر داوطلب آزمون کارشناسی در استان فارس، ظرف چهار روز آینده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، در این میان آنچه اهمیت دارد، حفظ آرامش، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تقویت اعتماد به نفس برای بهره‌گیری از تلاش‌های چندماهه است.
کد خبر: ۸۸۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 18 August 2020

به گزارش تابناک فارس: ۳۶ شهرستان فارس میزبان داوطلبان کنکور هستند و به گفته نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس با توجه به گستردگی جغرافیایی آزمون و تعداد متقاضیان، نظارت‌های بهداشتی با توجه به وضعیت شیوع بیماری و با بهره‌گیری از تجربه‌های ۲ آزمون کارشناسی ارشد و دکتری افزایش یافته است.

علیرضا افشاری‌فر درباره نحوه آزمون‌ متقاضیان مبتلا به کرونا گفت: افرادی که در فرم خوداظهاری ابتلا به بیماری را اعلام کرده‌اند، در یکی از بیمارستان‌ها آزمون می‌دهند و در صورتی که داوطلبی دچار علائم بیماری باشد و در فرم خوداظهاری اعلام نکرده باشد، با اطلاع به مسپول سالن، از وی در محیطی جداگانه آزمون گرفته می‌شود.

نماینده سازمان سنجش در استان فارس افزود: داوطلبان شرکت کننده در این آزمون نباید در رفت و آمدها عجله کنند و به همین سبب در حوزه‌ها از ساعت ۶ و نیم صبح باز است و افراد می‌توانند به ‌تدریج وارد حوزه امتحانی شوند، بنابراین ضروری است داوطلب حضور خود را به دقایق آخر موکول نکند تا شاهد تجمع نباشیم.

عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز نیز با بیان اینکه سلامت جانی داوطلبان برای برگزارکنندگان آزمون مهم است، افزود: تا حد امکان شرایط برگزاری آزمون به نحوی مناسب و بهداشتی رعایت شده است و طبق بازدیدهای صورت‌گرفته هوا در محیط جریان دارد، فاصله صندلی‌ها استاندارد است و نهایت مراقبت صورت گرفته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار