فعالیت حضوری مدارس دارای کمتر از 50 دانش آموز

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدارس با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر می‌توانند به صورت حضوری سال تحصیلی را آغاز کنند.
کد خبر: ۸۹۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵ 01 September 2020

محمدرضا ناظم زاده در خصوص وضعیت بازگشایی مدارس در استان اصفهان اظهار داشت: مدارس اصفهان به صورت رسمی کار خود را از ۱۵ شهریور و بر اساس رنگ بندی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام می‌شود، آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش فعالیت مدارس در مناطق سفید عادی، در مناطق زرد و نارنجی نیمه حضوری و در مناطق قرمز غیر حضوری خواهد بود، تصریح کرد: در استان اصفهان وضعیت سفید نداریم و تا روز ۱۵ شهریور تکلیف رنگ بندی دیگر شهرها نیز مشخص خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه روند برگزاری کلاس‌های درس در مناطق زرد با توجه به جمعیت دانش آموزان و مساحت فیزیکی مدارس متفاوت است، ادامه داد: در این مدارس جمعیت دانش آموزان به دو یا سه گروه تقسیم بندی می‌شوند، هر گروه در هر هفته دو روز حضور در مدرسه را خواهند داشت و مابقی روزها را به صورت مجازی آموزش می‌بینند.

وی افزود: در وضعیت قرمز آموزش‌ها در فضای مجازی انجام می‌شود که برای این امر زیرساخت‌هایی توسط وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده و در صورت نیاز برنامه‌ریزی برای ایجاد زیرساخت‌هایی در استان اصفهان نیز صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار