اعلام فهرست 22 مرکزارائه دهنده خدمات تخصصی بیماری کرونا دراصفهان

با توجه به بحران ناشی از شیوع کرونا، فهرست ۲۲ درمانگاه و مراکز جامع خدمات سلامت ارائه دهنده خدمات تخصصی بیماری کرونا در شهرستان اصفهان اعلام شد.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵ 26 October 2020

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در بیمارستان‌های الزهرا (س)، عیسی بن مریم (ع)، شریعتی، صدوقی، خورشید، سینا، سعدی، عسگریه و میلاد، درمانگاه‌های تنفسی متخصص داخلی یا عفونی به صورت ۱۶ ساعته و پزشک عمومی و پرستار شبانه روزی حضور دارند.
بهروز کلیدری افزود: در درمانگاه‌های شبانه روزی امام رضا (ع)، شهدا، فرهنگیان، پاسارگاد، جی، ابوالفضل (ع)، جوادالائمه (ع) و فاطمیه علاوه بر خدمات همیشگی، پزشک عمومی و پرستار در شبانه روزو متخصص داخلی یا عفونی یا اطفال در ساعات صبح و عصر (مطابق برنامه اعلامی هر درمانگاه) حضور دارند و خدمات تخصصی کرونا نیز ارائه می‌کنند.
وی اضافه کرد:مراکز خدمات جامع سلامت شهری شهید اول، خوراسگان یک (بنکدار)، گلستان، مهربد و دستگرد (قائمیه) به صورت ۱۶ ساعته در حال ارائه خدمات به بیماران مشکوک به کووید ۱۹ هستند.
کلیدری اضافه کرد:در این مراکز آزمایش PCR (تشخیص ابتلای کرونا) برای افراد بیش از ۶۰ سال، زنان باردار و افراد دارای بیماری زمینه‌ای یا نقص ایمنی رایگان انجام می‌شود.
هم اکنون بیش از هزار و ۷۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جزء شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۳۵۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه اند.
استان اصفهان در وضع قرمز شیوع کروناست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار