دولت توپ را به زمین مجلس می‌اندازد

نماینده سپیدان گفت: با رد کلیات لایحه بودجه و بازگشت آن به دولت هیچ اتفاقی رخ نمی دهد و لایحه مجددا به مجلس باز می گردد؛ چرا که دولت می گوید من نه می توانم درآمدها را بیشتر از این درنظر بگیرم و نه می توانم هزینه ها را کمتر درنظر بگیرم؛ یعنی توپ را به زمین مجلس می اندازد.
کد خبر: ۹۲۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 22 December 2020
به گزارش تابناک فارس: محسن علیزاده با اشاره به لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ دولت گفت: این لایحه بودجه یک لایحه دقیق و کارشناسی شده نیست، به تعبیر خیلی از دیگر دوستان این لایحه بسیار خوشبینانه تنظیم شده است.
 
وی افزود: در این لایحه تحریم ها فراموش شده است و درآمدها نیز خیلی خوب درنظر گرفته شده است، به اعتقاد من با رد کلیات این لایحه و بازگشت آن به دولت هیچ اتفاقی رخ نمی دهد و لایحه مجددا به مجلس باز می گردد؛ چرا که دولت می گوید من نه می توانم درآمدها را بیشتر از این درنظر بگیرم و نه می توانم هزینه ها را کمتر درنظر بگیرم؛ یعنی توپ را به زمین مجلس می اندازد.
 
نماینده مردم سپیدان در مجلس اضافه کرد: به عقیده من مجلس باید تمام تلاشش را به کار گیرد تا اصلاحات خوبی در این لایحه شکل دهد، رد کلیات بودجه و بازگشت آن به دولت آن هم در شرایط کنونی جامعه نمی تواند کمک موثری باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار