بازگشایی مدارس سمنان به شرط حضور ۱۰ نفره دانش آموزان

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: دانش آموزان پایه اول، دوم و هنرستان ها به صورت گروه های ۱۰ نفره در شهرهای آبی و زرد می توانند در مدارس حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۹۳۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ 14 January 2021

به گزارش تابناک سمنان دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مدارس در شهر‌های آبی و زرد کرونایی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و با حضور حداقلی دانش آموزان در سه گروه بازگشایی می‌شود.

او افزود: مدارس در شهر‌هایی که در وضعیت آبی یعنی تنها شهرستان آرادان و میامی کرونایی قرار دارند، مدارسی که فقط ۵۰ نفر دانش آموز دارند بازگشایی میشود و گروه‌ها ۱۰ نفره از دانش آموزان در کلاس‌ها با رعایت ضوابط بهداشتی حضور دارند.

او افزود: دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی در شهر‌های آبی و زرد در گروه‌های ۱۰ نفره در همه‌ی روز‌های هفته از جمله پنج شنبه نیز در مدارس حاضر می‌شوند.

دستورانی در خصوص بازگشایی هنرستان‌ها و مدارس کار و دانش گفت: مدارس شهر‌ها با وضعیت آبی و زرد، بازگشایی و دانش آموزان می‌توانند تنها در کلاس‌ها مهارت خود با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و به صورت گروه‌های ۱۰ نفره حضور پیدا کنند.

او با اشاره به حضور ۸۰ درصدی دانش آموزان استان سمنان در شبکه شاد گفت: استان سمنان در خصوص آموزش دروس در فضای مجازی و حضور دانش آموزان در این فضا در رتبه چهارم کشور قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار