برنامه های دهه فجر به شیوه جدید برگزار می شود

برنامه‌های دهه فجر امسال با رویکرد‌های متفاوت توسط رسانه‌های استان فارس پوشش داده می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 16 January 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در نخستین جلسه‌ کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر این استان گفت: امسال با توجه به شرایط حاکم بر جامعه سعی می‌شود برنامه‌ها به شیوه‌های جدید برگزار شود و رسانه‌های استان از جمله رسانه ملی، رسانه‌های مکتوب و برخط هم این آمادگی را دارند تا با پوشش مناسب این برنامه‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کند.

سید تقی سهرابی افزود: ویژه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال در رسانه‌ی ملی از ابتدای بهمن ماه شروع می‌شود و همکاران ما در حوزه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی برنامه‌های مختلفی را برای این ایام تدارک دیده اند.

وی گفت: رویکرد اصلی در برنامه‌های امسال صدا و سیما امیدآفرینی و اعتماد است و مجموعه همکاران صدا و سیمای مرکز فارس تلاش خواهند کرد با تکیه بر استعداد و توانمندی‌های خود در این زمینه گام‌های موثری برداشته و با تهیه برنامه‌های فاخر نظر مخاطبان را جلب کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس ادامه داد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بازنمایی خدمات نظام در سال‌های مختلف است و رسانه‌های استان باید در زمینه بازنمایی خدمات نظام در حوزه‌های سخت افزاری و نرم افزاری با تهیه برنامه‌های خاص خود وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

وی افزود: امسال سعی شده فضای مناسبی برای حضور رسانه‌های مکتوب و برخط در رسانه ملی دیده شود و در تمامی حوزه‌ها از حضور فعالان رسانه‌ای به نحو مطلوب استفاده خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به برنامه ریزی برای پوشش اخبار مرتبط با افتتاح طرح‌های و برنامه‌های این ایام در سراسر استان گفت: با همکاری خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها این برنامه‌ها هم امسال در قالب گزارش‌های خبری پوشش داده خواهد شد.


در این جلسه تعدادی از فعالان رسانه‌ای و اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی به بیان نقطه نظرات خود در زمینه چگونگی استفاده از ظرفیت رسانه‌های استان در تبیین چگونگی شکل گیری انقلاب اسلامی و اهداف آن پرداختند.


تهیه برنامه‌هایی با موضوع بررسی وضعیت کشور قبل از انقلاب و بعد از انقلاب، برگزاری میزگرد‌های خبری، کرسی‌های آزاد اندیشی، تهیه ویژه برنامه‌هایی با موضوع معرفی انقلاب و افراد شاخص برای مخاطبان جوان و نوجوان، معرفی نخبگان علمی، فرهمگی و هنری ازجمله پیشنهادات اعضای این کمیته برای هرچه بهتر برگزار کردن ویژه برنامه‌های این ایام بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار