تسهیلات کمک خرید تراکتور با آورده ۲۰درصدی کشاورزان دامغانی

باشگاه خبرنگاران جوان: مدیر جهاد کشاورزی دامغان گفت: ۶۸ دستگاه تراکتور، با یکسال گارانتی به قیمت دولتی و به صورت ۲۰ درصد آورده متقاضی و ۸۰ درصد تسهیلاتی تحویل بهره‌برداران دامغانی شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ 22 January 2021

به گزارش تابناک سمنان سیدمحسن طباطبائیان مدیر جهاد کشاورزی دامغان گفت: به‌منظور توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در سال زراعی و در قالب برخورداری از تسهیلات خط پنج، ۶ و هفت اعتباری مکانیزاسیون سال ۹۹، تسهیلات لازم در شهرستان دامغان برای خرید ۶۸ دستگاه تراکتور در زیربخش‌های زراعت، باغبانی جذب و پرداخت شد.

او افزود: این تراکتور‌ها با یکسال گارانتی به قیمت دولتی تحویل بهره‌برداران شد که به صورت ۲۰ درصد آورده متقاضی و ۸۰ درصد تسهیلاتی ارائه شد.

طباطبائیان گفت: اولویت اصلی جهاد کشاورزی، افزایش ضریب مکانیزاسیون با برنامه ریزی تسهیلات بانکی است که از این طریق با افزایش سه برابری سهمیه خرید انواع تراکتور‌های باغی و زراعی به صورت مستقل، حرکت بسیار ارزشمندی در این بخش صورت گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی دامغان بیان کرد: بهره برداران متقاضی دریافت تسهیلات مکانیزاسیون می‌توانند با مراجعه به مرکز جهاد کشاورزی نسبت به ارائه درخواست خود اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار