بازدید نوراله زاده از نمایشگاه تولیدی خانواده طلاب

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید دربازدید ازنمایشگاه محصولات تولیدی خانواده طلاب گفت: نمونه کار‌های ارائه شده در نمایشگاه محصولات تولیدی خانواده طلاب بسیار ارزشمند هستند و این حرکت قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۳۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ 22 January 2021

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید دربازدید ازنمایشگاه محصولات تولیدی خانواده طلاب گفت: نمونه کار‌های ارائه شده در نمایشگاه محصولات تولیدی خانواده طلاب بسیار ارزشمند هستند و این حرکت قابل تقدیر است.

به گزارش تابناک همدان؛ وی تصریح کرد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با مبنای نظری خوبی در زمینه کارآفرینی و اشتغال آفرینی ورود کرده است که نشان می‌دهد مطالعه خوبی در زمینه کسب و کار و کارآفرینی داشته است.

نوراله زاده گفت: برخی از خانواده طلاب در زمینه تولیدات خانگی به مرحله بلوغ رسیده‌اند که نشان می‌دهد زحمت خوبی کشیده شده است و خانواده طلاب اراده خوبی دارند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان به دنبال تضعیف اقتصاد ایران اسلامی هستند این حرکت‌ها بسیار ارزشمند است و امیدوارم بتوانیم در ارتقای این فعالیت‌ها همکاری خوبی داشته باشیم.

پس از آن حجت الاسلام و المسلمین ربانی در دیدار با دکتر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با قدردانی از بازدید ایشان از نمایشگاه محصولات تولیدی خانواده طلاب و همکاری خوب این صندوق با مرکز خدمات، گفت: ما امروز در یک جنگ اقتصادی قرار داریم، ولی این سختی‌ها فرصت‌هایی ارزشمند و حیاتی برای کشور ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: بخش عمده پیشرفت‌های بشریت در شرایط جنگی ایجاد شده است و ما نیز می‌توانیم از این شرایط برای رشد و پیشرفت کشور استفاده کرده و نام ایران اسلامی را پرآوازه کنیم.

رئیس مرکز خدمات گفت: مرکز خدمات نیز قدم‌های خوبی در بحث کارآفرینی خانواده طلاب برداشته است و برخی کار‌ها نیز در دست اقدام است که در این نمایشگاه ارائه نشده و ان شاء الله به زودی به مرحله بلوغ می‌رسد.

وی تصریح کرد: حوزویان که در روستا‌ها و شهر‌های کوچک زندگی می‌کنند می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و علاوه بر راه‌اندازی یک اشتغال خانگی در فرهنگ‌سازی کارآفرینی مؤثر باشند و چند نفر از افراد در روستا را آموزش دهند که فرصتی مغتنم است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: از صندوق کارآفرینی نیز برای حمایت‌هایی که از بحث اشتغال آفرینی انجام می‌دهد تشکر می‌کنم و ان شاءالله همکاری دو مجموعه باعث رونق بیشتر کارآفرینی خانواده طلاب شود.

وی ادامه داد: روحانیت در دوران دفاع مقدس حضوری فعال داشته و به نسبت سایر اقشار بیشترین شهید را تقدیم کرده است و امروز نیز که در جنگ اقتصادی هستیم روحانیت در زمینه اقتصاد مقاومتی ورود کرده است و توانسته موفق باشد.

رئیس مرکز خدمات بیان کرد: فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی و اشتغال خانگی در شرایطی که در جنگ اقتصادی هستیم یک نوع جهاد است و فعالیت در این زمینه قدمی برای آبادی کشور و مقابله با توطئه دشمان و یک صدقه جاریه است.

وی مدیریت اقتصاد خانواده را یکی دیگر از برنامه‌های مرکز خدمات عنوان کرد و گفت: این آموزش‌ها می‌تواند در مدیریت اقتصاد خانواده و کاهش هزینه‌های زندگی مؤثر باشد.

گفتنی است: در ابتدای این جلسه مدیرعامل صندوق کارآفرین امید از نمایشگاه محصولات تولیدی خانواده طلاب بازدید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار