بودجه تا قبل از عید مصوب میشود

نماینده آباده گفت: با برنامه ریزی می‌توانیم بودجه را تا پایان سال و قبل از عید مصوب کنیم و به منظور تسریع در کار احتمال دارد مصوبات بودجه به صورت بخش بخش به شورای نگهبان ارسال شود و به شکل همزمان و موازی با این شورا، بودجه را بررسی کنیم تا بودجه کامل شده را تحویل دولت دهیم.
کد خبر: ۹۴۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ 14 February 2021
به گزارش تابناک فارس: رحیم زارع با اشاره به آخرین خبر‌ها و پیام‌هایی که از دولت به مجلس درباره بودجه ۱۴۰۰ ارسال شده است اظهار داشت: اصلاحات جزئی در بودجه ۱۴۰۰ صورت گرفته است و منتظر ارسال آن از سوی دولت به مجلس هستیم و این هفته در روز‌های یکشنبه یا دوشنبه در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.
 
او درباره روند بررسی بودجه گفت: در صورتی که بودجه اصلاحی از سوی دولت ارسال شود اگر در برخی موضوعات آن نیاز به اصلاحاتی باشد در کمیسیون تلفیق اصلاحات انجام و سپس به صحن علنی ارجاع خواهد شد و موافقان و مخالفان نظرات خود را بیان می‌کنند و در نهایت رای گیری انجام می‌شود.
 
نماینده مردم آباده در مجلس تصریح کرد: اگر هم بودجه چند دوازدهم از سوی دولت ارسال شود مستقیم به صحن علنی خواهد رفت.
 
زارع افزود: با برنامه ریزی و در چند نوبت می‌توانیم بودجه را تا پایان سال و قبل از عید مصوب کنیم و به منظور تسریع در کار احتمال دارد مصوبات بودجه به صورت بخش بخش به شورای نگهبان ارسال شود و به شکل همزمان و موازی با این شورا، بودجه را بررسی کنیم تا بودجه کامل شده را تحویل دولت دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار