دستگیری اعضاي باند سارقان اماکن در اراک

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضاي يك باند حرفه اي سرقت و اعتراف آنها به ۴۵ فقره سرقت از اماكن خصوصي و عمومي دراین شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ 23 February 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" افزود: در هفته های اخیر با اعلام گزارش هايي از چند مورد سرقت از اماکن خصوصی و عمومی در اراک، بررسي موضوع در دستور کار كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: با آغاز تحقيقات تخصصی پلیس و با بهره گيري از تجهيزات هوشمند پليس، یکی از اعضاي اصلي اين باند سرقت شناسايي و در عملیات ماموران پلیس دستگير شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اعتراف سارق به ۴۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و عمومی در اراک با همدستی ۲ نفر ديگر از دوستان خود و یک خریدار اموال مسروقه گفت: در عملیاتی جداگانه همدستان سارق نیز دستگیر شدند .
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف تعدادی از اموال مسروقه از محل فعاليت اعضاي اين باند اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سردار" مفخمی شهرستانی" با تأکید بر استفاده از وسایل ایمنی مناسب در حفاظت و حراست از اماکن عمومی و خصوصی از سوی شهروندان افزود: مردم می توانند هر گونه اخبار و اطلاعات را در زمینه فعالیت افراد فرصت طلب را از طریق تماس با مرکز فوریتهای ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار