سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان:

استکبار جهانی قصد نابودی فرهنگ ایثار و شهادت را دارد

احمدی نیا گفت: استکبار جهانی امروز قصد از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت را که با گوشت و خون مسلمانان عجین شده است، دارد.
کد خبر: ۹۴۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴ 12 March 2021

مسعود احمدی نیا سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر اصفهان در مُصلی بزرگ امام خمینی (ره) گفت: امانتداری و پاسداری از دستاورد‌های شهدا و ایثارگران وظیفه تک تک ماست و در همه عرصه‌های سیاسی و اجتماعی باید با حرکت جهادی پیش برویم.

او با اشاره به اینکه اخلاص شهدا موجب پیروزی آن‌ها در همه میدان‌ها بود، تکریم شهدا را امری ضروری دانست و ادامه داد: تکریم خانواده شهدا و جایگاه و منزلت آن‌ها در واقع احترام به اسلام است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان بیان کرد: امروز ظرفیت بالای جامعه ایثارگران در حوزه اقتصاد، علم و دانش، توجه به تعلیم علوم دینی و پایداری در برابر همه تحریم‌های ظالمانه قابل مشاهده است.

او با بیان اینکه در نظام اسلامی همه در هر جایگاهی ظرفیتی موثر در امور نظام و جامعه هستند اظهارکرد: امروز دشمنان با جنگ نرم جوانان ما را هدف قرار داده‌اند.

احمدی‌نیا تصریح کرد: جوانان جامعه نشان داده‌اند که به مکتب اسلام و ولایت وفادارند، اما باید مواظب باشیم که دشمنان انقلاب و نظام این جوانان را هدف قرار داده است و به دنبال ایجاد فاصله میان نسل‌هاست.

او به بصیرت، مقاومت و پایداری ملت ایران اشاره و خاطرنشان کرد: این بیداری و هوشیاری حاصل تلاش همه دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تاکید کرد: باید توجه داشت که با رعایت چارچوب‌های اخلاقی به پیاده نظام دشمن تبدیل نشویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار