اقلید بیشترین میزان بارش را به خود اختصاص دارد

رییس اداره پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی فارس، شنبه ۲۳ اسفند گفت:ظرف ۲۴ ساعت گذشته در اقلید با ۳۶ و ۲ دهم میلی‌متر بیشترین و در فراشبند، فسا و کازرون هر یک با ۲ دهم میلی‌متر کمترین میزان بارش‌ها را در استان شاهد بودیم.
کد خبر: ۹۴۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ 13 March 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: فرید اسماعیل زاده افزود: در شهر شیراز نیز طی مدت مذکور سه و هفت دهم میلی‌متر بارش ثبت شده است.
وی بیان کرد: همچنین این سامانه در بوانات ۳۵ و ۲ دهم میلی‎متر، آباده ۶ و ۲ دهم میلی‌متر، اردکان ۱۶ میلی‌متر، ارسنجان ۱۸ و یک دهم میلی‌متر، استهبان چهار و ۶ دهم میلی‌متر، ایزدخواست (آباده) ۷.۷ دهم میلیمتر، تخت جمشید چهار میلی‌متر و درودزن ۱۰ و ۲ میلی‌متر بارش به دنبال داشته است.
اسماعیل‌زاده بیان کرد: همچنین در مدت یاد شده در زرقان چهار و پنج دهم میلی‌متر، سروستان هفت دهم میلی‌متر، صفاشهر (مرکز شهرستان خرم‌بید) ۱۰ و پنج دهم میلی‌متر و نی‌ریز سه و هفت دهم میلی‌متر بارش ثبت شده است.
او گفت: مجموع بارندگی این سامانه در استان فارس به طور میانگین پنج و ۲۲ صدم میلی‌متر بوده که با احتساب آن جمع بارندگی این استان در سال زراعی جاری تاکنون به طور میانگین به ۱۵۸ و ۲ دهم میلی‌متر رسیده است.
اسماعیل زاده اضافه کرد: بیشترین میانگین بارندگی در سال زارعی جاری متعلق به اردکان (مرکز شهرستان سپیدان) با ۵۶۷ و پنج دهم میلی‌متر و کمترین میانگین بارش نیز مربوط به فورگ داراب با ۱۵ و ۲ دهم میلی‌متر است.
وی ادامه داد: در شیراز نیز در سال زراعی جاری تاکنون به طور میانگین ۲۰۸ میلی‌متر بارش ثبت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار