امام جمعه کرج:

امروز اسرائیل به بدترین وضع دچار است/ به کسانی که کشور را به این روز انداختند و حال گریه می‌کنند، رأی ندهید

آیت الله حسینی همدانی خطیب در خطبه‌های نماز جمعه کرج که بعد از وقفه‌ای طولانی به علت بیماری کرونا برگزار شد، با اشاره به سوم خرداد و فتح خرمشهر بعد از ۵۷۸ روز اشغال آن گفت: این پیروزی درس‌های زیادی دارد که اگر دشمن از امکانات و نیروی زیادی برخوردار باشد در برابر کسانی که تکیه گاهی جز خداوند ندارند تاب مقاومت ندارد.
کد خبر: ۹۶۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 22 May 2021

اسرائیل فهمیده که اگر یکی بزند ۱۰ تا می‌خورد

به گزارش «تابناک البرز» آیت الله حسینی همدانی گفت: امروز برخی تلاش می‌کنند تا مردم را از اصول انقلاب و مقاومت دور کنند و حضور آن‌ها را در عرصه‌های مختلف مانند انتخابات کمرنگ کنند، اما به فضل خدا خناسان داخلی و دشمنان خارجی خواهند دید که ملت ایران وارد عرصه خواهند شد و از کیان سرزمینشان دفاع خواهند کرد.
خطیب نماز جمعه کرج افزود: خرمشهر نمونه بارز مقاومت است امروز در سالروز عملیات بیت‌المقدس بوی آزادی بیت‌المقدس در فلسطین نیز به مشام می‌رسد، همانطور که با کمک‌های حاج قاسم و کمک‌های مستشاری دست مقاومت فلسطین محکم شده و با استفاده از سلاح‌های پیشرفته مردم به میدان مبارزه می‌آیند.
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: دخر مقابل نیروی مقاومت، اسرائیل ضعیف شده، ۳۵۰۰ موشک به شعرهایشان اصابت کرده و بیش از ۲ میلیارد دلار خسارت دیده و امروز اسرائیل بعد از داستان نطنز این را می‌داند که اگر یکی بزند مستقیم و غیرمستقیم ده تا خواهد خورد.
وی تصریح کرد: در داستان مذاکرات مهلت سه ماهه ایران نیز چند روز دیگر تمام خواهد شد و خواسته‌های ایران نیز میسر نشده، طولانی شدن مذاکرات خوب نیست و در این صد روز آخر باقی مانده از دولت حداقل کاری کنید که نام نیک از شما باقی بماند.
امام جمعه کرج گفت: سخنان انحرافی راجع به مذاکرات نزنید و به دنبال دوقطبی کردن آن نیز نباشید، مردم عملکرد کاندیدا‌ها را بررسی کنند و اصلح را انتخاب کنند، رهبر انقلاب گفته جوان انقلابی حزب اللهی ضد تجمل گرا پرتلاش و دیپلماسی بلد باید به میدان بیاید.
آیت الله حسینی همدانی در پایان گفت:‌ای کاش قانون شورای نگهبان نیز طوری بود که به شعور مردم توهین نمی‌شد و هر کسی وارد انتخابات نمی‌شد، همانطور که دیدید همان‌هایی که با مدیریت خودشان کشور را به این وضع کشاندن حالا دوباره کاندید شدند، کسانی که به کاندیدا‌های دیگر نیز تهمت می‌زنند و در زمان تصدی خودشان بر ارزش‌های انقلاب مقید نبوده رای ندهید، به کسانی که گریه می‌کنند نیز رای ندهید.
وی افزود: مدیریت این شهر چند سال در اختیار یک گروه خاص بوده و باید تفکرات دیگری نیز وارد شود، خودتان دیدتان را باز کنید کسانی که غیر از شاخصه‌های انقلابی برای فرهنگ، فضای سبز و ترافیک نیز برنامه دارند نیز باید آن‌ها را برای مردم کاملا بیان کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار