نشست ادبی با حضور دوستداران شعر در اقلید برگزار شد

نشست ادبی با ارائه و نقد اشعار و نوشتارهای ادبی با حضور دوستداران شعر و ادبیات فارسی در اقلید برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ 01 June 2021

نشست ادبی با حضور دوستداران شعر در اقلید برگزار شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اقلید، دوشنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار تابناک گفت: پس از چندین ماه تعطیلی در برگزاری فعالیت های فرهنگی و هنری، خوشبختانه این محفل صمیمانه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در فضای باز برگزار شد.

فاطمه سادات رسولی افزود: این امکان وجود دارد در این روزهای پر از اندوه با رعایت بهداشت در محافل حضوری از سلامتی یکدیگر خبر دار شویم و چند لحظه ای را بدور از هر دغدغه ای سپری کنیم و امیدواریم دوباره شاهد فعالیت های تمامی هنرمندان در رشته های مختلف هنری در شهرستان باشیم.

رییس انجمن ادبی شهرستان اقلید نیز به تابناک گفت: با توجه به تنگنایی که شرایط کرونایی برای فعالیت های هنری ایجاد کرده انجمن اهل قلم اقلید نیز از این قاعده مستثنی نماند و مدت زیادی جلسات حضوری در حوزه شعر وادب برگزار نشد.

حسین اقلیدی ادامه داد: با فرا رسیدن فصل بهار و فراهم شدن امکان برگزاری جلسه حضوری در محیط باز امروز موفق به برگزاری جلسه شدیم و تا اندازه ای از دل تنگی اهالی شعر وادب در روزهای سیاه کرونایی کاست.

وی ابراز امیدواری کرد: با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان و سایر مراکز فرهنگی هنری جلسات بدون حاشیه و با حفظ معیارهای سلامت جامعه تداوم یابد.

شهرستان اقلید در ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

نشست ادبی با حضور دوستداران شعر در اقلید برگزار شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار