۱۲ هزار و ۳۵۰ متر مربع از اراضی دولتی استان مرکزی رفع تصرف شد

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: ۱۲ هزار ۳۵۰ متر مربع از اراضی دولتی این استان به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال امسال رفع تصرف شد.
کد خبر: ۹۷۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲ 03 July 2021

به گزارش تابناک مرکزی، احمد مرزبان افزود: این اراضی در قالب هفت پرونده با اجرای احکام رفع تصرف فوری و اجرای احکام قطعی صادر شده از سوی مراجع قضایی رفع تصرف شد.

وی ادامه داد: این اراضی در ۳۶۰ مورد گشت یگان حفاظت خودرویی و موتورسیکلت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی در عملیات های جداگانه رفع تصرف شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: شهرستان ساوه با ۹ هزار و ۸۵۰ متر مربع بیشترین رفع تصرف اراضی دولتی از نظر مساحت در این مدت را به خود اختصاص داد و شهرستان شازند با ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در رتبه بعدی قرار دارد.

مرزبان بیان داشت: ارزش ریالی بیشترین آمار رفع تصرفات استان مرکزی مربوط به شهرستان ساوه به ارزش ۴۵۵ میلیارد ریال بود و شهرستان شازند نیز با ۳۲۵ میلیارد ریال در رتبه دوم قرار دارد.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن راه‌های روستایی است و روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از جاده‌های این استان تردد می‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار