رئیس‌جمهور جدید دیوار بی اعتمادی را از بین ببرد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به فرمایشات رهبری، گفت: بدون شک دولت سیزدهم و رئیس‌جمهور جدید باید دیوار بی اعتمادی که در طول ۸ سال گذشته بین مردم و دولتمردان ایجاد شده و تا حدودی قطور هم شده را از بین ببرد.
کد خبر: ۹۸۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 04 August 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: ابراهیم عزیزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم مراسم تنفیذ حکم سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران‌، گفت: اساس حکومت اسلامی بر پایه احکام مبین دین اسلام و ارزشهای انقلاب و حضور مردم در صحنه تحقق اندیشه‌های ناب اسلامی است، انقلاب اسلامی با رویکرد مردمی و حضور مردم در تحولات گوناگون شکل گرفته و این حضور مردمی می‌تواند تعیین کننده همه ابعاد و تحولات پیش روی انقلاب اسلامی باشد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس جمهور جدید طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر همین پایه و اساس اصرار دارد، وی معتقد است باید با مردم و در مسیر خواسته مردم حرکت کرد. بدون شک دولت سیزدهم و رئیس‌جمهور جدید باید دیوار بی اعتمادی که در طول 8 سال گذشته بین مردم و دولتمردان ایجاد شده و تا حدودی قطور هم شده را از بین ببرد.

وی تصریح کرد: دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و دولتمردان آسیب بزرگی به باور و اعتماد مردم به تحولات انقلاب می‌زند. لذا باید تلاش شود که روز به روز امید، همراهی و همگامی مردم با تحولات انقلاب در سایه اقدامات دولت رقم بخورد. کارآمدی نظام اسلامی در سایه حضور دولت بین مردم و همراهی با مردم محقق می‌شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در هر صحنه‌ای که مردم حضور پیدا کردند اعتماد بخشی، کارآمدسازی و امید واقعی به مردم در سایه ارتباط موثر، مستمر، با برنامه و در چارچوب راهبردهای نظام اسلامی محقق شد.

عزیزی در ادامه گفت: مجلس یازدهم پیشتاز در ارتباط با مردم بوده و از دولت مردمی هم حمایت می‌کند و چنانچه دولت سیزدهم نیازمند انجام اقداماتی در مجلس باشد، همراهی صورت می‌گیرد.

وی با یادآوری فرمایشات رهبری درباره استفاده دولت سیزدهم از ظرفیت‌ها و توان داخلی، گفت: کشورمان دارای اقلیم مناسب است و صرف نظر از برخی پدیدیه های خشکسالی در سال‌های اخیر از ظرفیت متنوع در بخش‌های مختلف برخوردار است لذا دولت می‌تواند با استفاده از فرصت‌های داخلی نسبت به رفع موانع و مشکلات اقدام کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: استفاده از ظرفیت بیشمار داخلی می‌تواند بخش اعظمی از نیازهای داخلی و حتی نیاز کشورهای منطقه را پوشش دهد. دولت با باور به توانمندی داخلی می‌تواند به استقلال اقتصادی کشور کمک شایانی کند و با برنامه و رویکرد هوشمندانه باید به ظرفیت داخلی نگاه کنیم و بستر رشد و توسعه را بر مبنای توان داخلی فراهم کنیم. مجلس و همه کمیسیون‌ها حامی و پشتیبان هستند و هر قانونی لازم باشد برای استفاده حداکثری از توان داخلی به تصویب می‌رسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار