امروز داریم نتیجه عملکرد پیران با تجربه را می‌بینیم

رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در موافقت با کلیت کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور و برنامه‌های وی اظهار داشت: تعجب می‌کنم از همکارانی که جوانگرایی در چینش کابینه را نقد می‌کنند ما امروز داریم نتیجه عملکرد پیران با تجربه را می‌بینیم، بنابراین اجازه دهیم حرف‌های جدید و نظریات نو اجازه بروز و ظهور یابد.
کد خبر: ۹۸۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ 21 August 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در موافقت با کلیت کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور و برنامه‌های وی اظهار داشت: تعجب می‌کنم از همکارانی که جوانگرایی در چینش کابینه را نقد می‌کنند ما امروز داریم نتیجه عملکرد پیران با تجربه را می‌بینیم، بنابراین اجازه دهیم حرف‌های جدید و نظریات نو اجازه بروز و ظهور یابد.

وی ادامه داد: جناب آقای رئیسی دولت را در زمانی تحویل می‌گیرد که وضعیت بحرانی صندوق‌های بازنشستگی و بیمه‌ها، کرونا، بورس، تورم بیش از 40 درصد و تورم تجمیعی بیش از چند صد درصدی دیده می‌شود و لذا برای حل این وضعیت نیازمند عزم ملی هستیم.

نماینده مردم آباده در مجلس ادامه داد: در برنامه‌های آقای رئیسی موضوع مهم و بحرانی کشور که سلامت مردم و کرونا است، به خوبی دیده می‌شود.

زارع افزود: برنامه‌ریزی در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی مردم، عدم وابستگی به واردات محصولات کشاورزی، تیم اقتصادی همراه و هماهنگ و توجه به میادین مشترک نفتی و گازی در برنامه‌های رئیس‌جمهور و کابینه پیشنهادی دیده می‌شود.

وی تصریح کرد:‌برخی وزرای معرفی شده امتحان خود را پس داده‌اند و افرادی عملیاتی هستند.

نماینده مردم آباده در مجلس تأکید کرد: در مجموع کابینه‌ای بسیار خوب و باتجربه چیده شده و از همکاران‌مان در مجلس درخواست داریم که کمال همکاری را داشته باشند تا دولت زودتر مستقر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار