کامیون واژگون شده حامل بنزین در حوالی شهرستان صحنه با موفقیت نجات یافت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از پایان موفقیت آمیز عملیات امداد به کامیون حمل مواد سوختی که با ۲۸ هزار لیتر بنزین در بزرگراه کربلا و در پنج کیلومتری شهر صحنه واژگون شده بود، خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشت.
کد خبر: ۹۸۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ 27 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا امیر ظهرابی  افزود: به علت خواب آلودگی راننده در نیمه شب خودرو از مسیر اصلی منحرف و از پل سقوط کرد و با نشت زیاد بنزین احتمال وقوع انفجار در محل پل وجود داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و تماس با فرماندار شهرستان صحنه بلافاصله با هماهنگی با اعضا ستاد بحران اقدامات لازم به منظور پاسخ به هر حادثه احتمالی به عمل آمد .

به گفته او این حادثه تلفات جانی نداشت و راننده تانکر به عنوان تنها سرنشین نیز سالم است.

وی با اشاره به سختی عملیات امداد و نجات باتوجه به وجود بنزین در داخل تانکر، گفت: هماهنگی خوبی با تیم های امداد دستگاه های مرتبط انجام شد و از جایی که حادثه در محل دهانه پل بود و بنزین به زیر پل نشت کرده بود، عملیات فوم پاشی انجام شد و با کامیون ها دهانه پل را از خاک رس پر کردیم.

ظهرابی با قدردانی از مدیریت و پرسنل شرکت پخش و پالایش ، اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان، فرماندهی پلیس راهور که با اعزام تجهیزات و نیرو به محل حادثه اقدام فوری انجام دادند از زحمات این عزیزان و مدیران مرتبط در شهرستان صحنه تقدیر کرد.

به گفته او فرماندار شهرستان صحنه نیز بلافاصله در محل حضور یافت.

شهرستان صحنه در ۱۰۰ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار