انتخابات منشاء تغییر و جابجایی در سطح نخبگان جامعه است و جریان‌های مختلف سیاسی با تلاش و روشنگری سعی می‌کنند مقبول واقع شوند؛ لذا هر جریانی بر اساس اصول اعتقادی خود، رفتار سیاسی‌اش را در عرصه کسب قدرت  تنظیم می‌کند.
کد خبر: ۱۰۱۴۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ 08 December 2021
به گزارش تابناک کردستان، جریان اصولگرایی و انقلابی ملبس به صفات تامل، صبر و تلاش مداوم و مستمر  همراه با بصیرت در راستای ارزش‌های بنیادین نظام مقدس جمهوری اسلامی است. از این‌رو لازم است هنگامی که مورد اقبال عمومی قرار می‌گیرند شیوه کسب قدرت آن‌ها با دیگر مترصدان قدرت متفاوت و متمایز باشد.
انتخاب استاندار  انقلابی و بومی وظیفه نیرو‌های ارزشی، انقلابی و اصولگرا را دوچندان نموده، وظیفه‌ای خطیر که اگر بدرستی ادا شود قطعا شاهد برون‌رفت از وضع موجود خواهیم بود یعنی باید با صبر و بردباری به استاندار جوان و انقلابی فرصت تصمیم گیری و تصمیم سازی جهت ایجاد نظام تدبیر  را بدهیم تا با مطالعه دقیق، زمینه تغییر و جابجایی در سطح نخبگان را فراهم نمایند.
اگر متاسفانه تحت تاثیر منافع و مطامع شخصی، جریان استقرار نخبگان دچار انحراف شود قطعا دود آن به چشم مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام خواهد رفت و امید‌ها تبدیل به یأس و نا امیدی خواهند شد.
بر این اساس بنده به عنوان عضو کوچکی از نیرو‌های انقلابی و دبیر حزب جامعه جوانان متحد اسلامی استان که با حمایت و اعتماد دبیران محترم احزاب سیاسی در جایگاه ریاست خانه احزاب استان قرار گرفته ام، همه نیرو‌های انقلابی و احزاب اصولگرا و شخصیت‌ها و کنشگران سیاسی را دعوت به صبر و دوری از انشقاق و چند دستگی نموده که یکی از مؤلفه‌های متمایز جریان انقلابی با غیرانقلابی است تا با حمایت از استاندار بومی و انقلابی زمینه تحقق تغییرات اساسی در جهت منافع عمومی جامعه و ارزش‌های نظام فراهم گردد.
قطعا تغییرات به زودی توسط نماینده عالی دولت آغاز می‌شود و سهم جریان اصولگرایی در واقع رفع موانع و مشکلات در مسیر دشوار رشد و توسعه استان است که این مهم در سایه دور اندیشی و ایجاد نظام تدبیر به معنای چرخه متعالی تصمیم گیری و تصمیم سازی واقع می‌شود.

به امید پیشرفت و آبادانی استان و شکل گیری چرخه جابجایی مدیریت برای جوانان، نخبگان، نیرو‌های ارزشی و راستین انقلاب.

محمد مهدی ترابیان
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار