کد خبر: ۱۰۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲ 27 September 2015
رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان البرز با بیان اینکه ورزشکاران جانباز البرز در مسابقات لیگ والیبال و بسکتبال کشور شرکت می‌کنند، گفت: این دوره از مسابقات‌ در رده سنی آزاد برگزار می‌شود.

سعید براتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه ورزشکاران جانباز استان البرز خود را برای حضور در مسابقات لیگ والیبال و بسکتبال کشور آماده می‌کنند، اظهار داشت: در حال حاضر مراحل قرعه‌کشی این دوره از رقابت‌ها انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه این دوره از مسابقات‌ در رده سنی آزاد برگزار می‌شود، افزود: خوشبختانه استان البرز در این بخش علی‌رغم وجود مشکلات متعدد از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است که باید با مساعدت همگانی مسئولان مربوطه به این روند بهبود بخشید.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان البرز با بیان اینکه هیئت جانبازان و معلولان البرز طبق برنامه‌ریزی‌های دقیق و از پیش تعیین شده فدراسیون مسیر مشخصی را طی می‌کند، خاطرنشان کرد: جانبازان در دو بخش ورزش حرفه‌ای و همگانی فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت اجرا و برگزاری ورزش‌های همگانی جانبازان برعهده اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران است، تصریح کرد: در بخش اجرای برنامه‌های ورزش حرفه‌ای جانبازان این هیئت به صورت رسمی وارد عمل می‌شود.

براتی با تاکید بر اینکه در سطح استان البرز 20 ورزشکار جانباز به صورت حرفه‌ای مشغول به فعالیت در بخش ورزش هستند، یادآور شد: به سبب اینکه سن اکثر جانبازان بالا است از این رو نمی‌توانند وارد ورزش‌های حرفه‌ای شود.

وی با اشاره به اینکه در اصل کلیه ورزش‌هایی که در سطح قهرمانی در کشور وجود دارد، ورزش حرفه‌ای محسوب می‌شود، اظهار داشت: خوشبختانه عملکرد این ورزشکاران مطلوب است.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان البرز با بیان اینکه تنها یک سالن تمرین برای جانبازان و معلولان در البرز وجود دارد که پاسخگوی نیاز استان نیست، گفت: علی‌رغم اینکه از نظر امکاناتی و تجهیزات با مشکلات فراوانی رو‌به‌رو هستیم اما خوشبختانه عملکرد ورزشکاران جانباز و معلول استان خوب و قابل قبول است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار