تابناک-استاندار هرمزگان بر تسريع در اجرای طرح ساماندهی و درمان معتادین متجاهر با تعیین آمار و سرانه مورد نیاز، تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۲۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ 27 January 2022

به گزارش تابناک هرمزگان مهندس مهدى دوستى در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان با اشاره به اهميت ساماندهی معتادین متجاهر، عنوان کرد: نیازها و آمار دقیق تعداد معتادین متجاهر جهت ساماندهی آنها، به سرعت ظرف مدت یک هفته، آماده و به این شورا ارائه شود.

وی ادامه داد: در خصوص تامین فضاى نگهداری معتادین متجاهر نیز با تعيين سرانه نگهداری، تدابیر لازم در مرکز استان یا در صورت لزوم در شرق و غرب استان، اتخاذ شود.

استاندار هرمزگان افزود: در زمینه آموزش و اشتغال پس از درمان معتادان متجاهر، ضمن تسریع در انجام بررسی ها، از جمله در خصوص راه اندازی گلخانه جهت درآمدزایی تامین هزينه نگهداری و اشتغال معتادان متجاهر، اقدام لازم صورت گیرد.

دوستی تصریح کرد: درمان و توانمندسازی معتادان متجاهر موجب صیانت اجتماعی و بازگشت آنان به جامعه در یک مسیر درست خواهد شد.

در این نشست، مسئولان معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، نیروی انتظامی، بهزیستی، شهرداری، فنی و حرفه ای، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه های اجرایی مرتبط در ساماندهی معتادان متجاهر، مباحث خود را مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار