شهردار مهران:
شهردار مهران از بازسازی و احیای دو حلقه چاه آب برای تامین آب بخشی از فضای سبز شهر مهران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 14 March 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نادعلی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: اقداماتی همچون بازسازی و احیای چاه های آب برای تامین آب فضای سبز، در راستای افزایش سرانه فضای سبز جهت بهبود کیفیت زندگی شهروندان صورت می‌گیرد.

وی افزود: نقش فضای سبز شهری در تعدیل آلودگیهای زیست محیطی و تامین محیط سالم برای شهروندان موثر است.

شهردار مهران ادامه داد: در کنار توسعه فضای سبز تامین زیر ساخت های آبرسانی و آبیاری نیز ضرورت دارد، لذا با توجه به توسعه شهری و ایجاد معابر ، ساخت و سازهای انجام شده، شهرداری مهران با تلاش بی وقفه طی ماه های گذشته، اقدام به بازسازی و احیاسازی چاه های آب برای تامین آب فضای سبز شهر مهران نموده است.

وی با بیان اینکه عملیات بازسازی و احیاسازی دو حلقه چاه های آب واقع در حاشیه میدان امام حسین (ع) و میدان شهداء به پایان رسیده است، گفت: با توجه به اینکه چاه قبلی در حاشیه میدان امام حسین (ع) از سال ۱۳۹۶ به دلیل فرسودگی ، تخریب و از مدار خارج شده بود و عملا جهت آبیاری فضای سبز با مشکل مواجه بودیم که پس از تجهیز و رفع نواقص امروز به بهره برداری رسید.

نادعلی پور تصریح کرد: همچنین یک حلقه چاه آب واقع در میدان شهداء که حدود یکسال به دلیل نقص فنی غیر قابل استفاده شده بود ؛ در اسفند ماه امسال تجهیز و در مدار بهره برداری قرار گرفت./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار