مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری در ۳۵ بقعه متبرکه استان کرمانشاه برگزار می شود .
کد خبر: ۱۰۳۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶ 15 March 2022

طرح آرامش بهاری در ۳۵ بقعه متبرکه کرمانشاه اجرا می شود

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد : طرح نوروزی آرامش بهاری در ۳۵ بقعه از بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه از ۲۸ اسفند ماه سال جاری تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ به مدت ۱۵ روز برگزار می‌گردد.

وی افزود: این طرح که برای ایجاد آمادگی لازم در بقاع متبرکه و فراهم نمودن زیرساختهای لازم برای استقبال از زائرین نوروزی در بخش‌های فرهنگی ،خدماتی ، رفاهی ،آموزشی و سرگرمی ،فضایی شاد و مفرح را برای زائرین در جوار امامزادگان شاخص برای استفاده‌ هرچه بهتر آنان آماده نمايد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد : از جمله خدماتی که در بقاع متبرکه شاخص انجام می شود ، برپایی خیمه های معرفت، ایجاد غرفه هایی برای استفاده‌ جوانان و نوجوانان، از جمله غرفه چند رسانه ای ،قرآن بخوانید جایزه بگیرید، فروش محصولات فرهنگی ،پاسخ به سؤالات شرعی، غرفه سلامت می باشد .


وی ادامه داد : در لحظه تحويل سال جدید نیز در همه بقاع متبرکه شاخص استان کرمانشاه برنامه های متنوعی را پیش بینی کردیم که زائرین بتوانند در لحظه تحويل سال نیز در جوار امامزادگان حضور داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی تشریح کرد: زائرین و مسافرین نوروزی در اکثر امامزادگان استان خصوصا امامزادگانی که در مناطق گردشگری هستند می توانند از خدمات زائرسراها و مهمانپذیرهای جوار امامزادگان استفاده نمایند.

وی بیان کرد : مبلغین و روحانیون در ايام آرامش بهاری در امامزادگان و خيمه های معرفت که در جوار امامزادگان برپا می شود جهت پاسخگویی به سؤالات شرعی حضور خواهند یافت .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : روز دوازدهم فروردین ضمن بزرگداشت روز جمهوری اسلامی برنامه های سخنرانی و پخش بیانات رهبر معظم انقلاب و مسابقه فرهنگی نیز در بقاع متبرکه برگزار می شود .

وی در پایان از ویژه برنامه قرار دوازدهم در روز دوازدهم فروردین جهت کمک به خانواده های نیازمند خبر داد و گفت این ویژه برنامه در روز دوازدهم هر ماه به منظور کمک به اقشار نیازمند با توزیع بسته های معیشتی، طبخ و توزیع غذا ،اهدای البسه و ... در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار