بیرانوند در قرارداد سه ساله اش بند جدایی لحاظ شده که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی و در ازای پرداختن مبلغ 300 هزار دلار می تواند پرسپولیس را ترک کند.
کد خبر: ۱۰۴۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ 06 June 2022

پس از هفته‌ها زمزمه و اخبار غیررسمی؛ سرانجام بعدازظهر امروز باشگاه پرسپولیس تصاویر امضای قرارداد دروازه‌بان جدید تیمش را منتشر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا بیرانوند که فصل گذشته را به صورت قرضی از آنتورپ بلژیک به بواویشتای پرتغال رفته بود، چند روز قبل پس از مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس رسما با این باشگاه قرارداد امضا کرد تا برای فصل بعد پیراهن پرسپولیس را برتن کند.

رونمایی بیرانوند در پرسپولیس با قرارداد ۳ساله+عکس

در همین رابطه حالا باشگاه پرسپولیس با انتشار تصاویر امضای قرارداد بیرانوند، پیوستن او به جمع سرخ‌ها را رسما اعلام کرد. قرارداد بیرانوند با پرسپولیس سه ساله است.

در این میان نکته ای که جالب به نظر می رسد این است که بیرانوند تمایل زیادی به بازگشت داشت و در این راه بسیاری از موانع را نیز خودش از پیش رو برداشت که مهم ترین آنها دریافت رضایت نامه از باشگاه آنتورپ بود. به هنگام ثبت قرارداد نیز هم بیراوند و باشگاه از بسیاری از شروط خود عقب نشینی کردند تا درنهایت به توافق نهایی برسند و یکی از این توافق ها گنجاندن حق فسخ 300 هزار دلاری در قرارداد بیرو بود.

برهمین اساس بیرانوند در قرارداد سه ساله اش بند جدایی لحاظ شده که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی و در ازای پرداختن مبلغ 300 هزار دلار می تواند پرسپولیس را ترک کند. جالب این که بیرانوند در همان جلسه تاکید کرد با توجه به حضورش در فوتبال اروپا دیگر تمایلی برای جدایی و حضور در فوتبال قاره سبز را ندارد و به پرسپولیسی ها اطمینان خاطر دارد با وجود داشت چنین حق فسخی تمایل دارد فوتبالش را در پرسپولیس به پایان برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار