در ایام دهه ولایت پویش مردمی «عِتقِ به عشق علی» به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان اصفهان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۱۰۵۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳ 11 July 2022

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با بیان اینکه هم اکنون هزار و ۱۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان دربند هستند، گفت: ۱۰۲ نفر از این مددجویان در اولویت رسیدگی قرار دارند و ستاد دیه تلاش می‌کند تا در روزهای پربرکت دهه ولایت زمینه آزادی این زندانیان فراهم شود.

اسدالله گرجی‌زاده افزود: شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۴۳۲۱-۹۹۸۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ به نام ستاد دیه استان اصفهان واریز کنند.

وی با اشاره به مشارکت هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های نام آشنای عرصه سیاست در پویش «عِتقِ به عشق علی» افزود: این پویش از طریق سیمای مرکز اصفهان و صفحات مطرح استان در فضای مجازی تبلیغ می‌شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان در ادامه گفت: عِتق یا آزاد کردن همنوعان از بند، همواره در متون فقهی و فرهنگ ایرانی مورد تاکید بوده و به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر این پویش راه اندازی شد تا زمینه آزادی حداکثری زندانیان جرایم غیرعمد فراهم شود.

گرجی زاده افزود: در سه ماه نخست سال جاری، و به ویژه در برنامه تلویزیونی ماه مهمانی، ۳۰۰ زندانی با ۳۴ میلیارد تومان بدهی آزاد شدند و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :