مدیر اجرایی سومین جشنواره بین‌‌المللی فیلم‌های ویدئویی یاس از اکران 65 فیلم این جشنواره در سه سینمای غرب مازندران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹ 05 October 2015
به گزارش تابناک مازندران شیخ صفر قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان نوشهر از رضایت‌مندی میهمانان داخلی و خارجی از میزبانی مازندران در سومین جشنواره بین‌‌المللی فیلم‌های ویدئویی یاس خبر داد و گفت: جشنواره‌ها یک رویداد فرهنگی صرف نیست بلکه مجموعه تحولات فرهنگی و اجتماعی و حتی اقتصادی در شهرستان‌ها و مناطق است.
وی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت تدبیر و امید این است که جشنواره از پایتخت به استان‌ها، شهرستان‌ها و مناطق کشیده شود و این یک اتفاق بسیار مبارک و خوبی است.
معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: سومین جشنواره بین‌‌المللی فیلم‌های ویدئویی «یاس» که دومین سال آن نیز به میزبانی مازندران برگزار شده بود، امسال میزبانی این جشنواره برای سومین سال به مازندران رسید و در غرب استان در حال برگزاری است.
وی خاطرنشان کرد: این جشنواره فرصت بسیار خوب و مطلوبی برای فعالان سینمایی استان و شهرستان‌ها است تا کارهای خود را مرور کنند و با چهره‌های ملی در این جشنواره آشنا و تبادل نظر داشته باشند.
قاسمی با اشاره به اینکه در طول مدت جشنواره، کارگاه‌های خوبی برگزار می‌شود و این برای تعالی فرهنگ و هنر و به‌ویژه حوزه سینما بسیار موثر و مفید است، تصریح کرد: 65 فیلم در سه سینمای رامسر، چالوس و تنکابن اکران می‌شود که در نخستین روز اکران مردم و دانشجویان استقبال بسیار گسترده‌ای از این جشنواره داشتند.
این مسئول با بیان اینکه امروز برخی شهرهای دنیا مانند «ونیز» و «کن» با همین جشنواره‌ها به شهرت رسیدند و شناخته شدند، اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره‌‌هایی می‌توانند استان مازندران را در مسیر تحولات مثبت بزرگ‌تری قرار دهند.
معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: اختتامیه سومین جشنواره بین‌‌المللی فیلم‌های ویدئویی «یاس» عصر روز پنج‌شنبه با حضور مسئولان ملی و استانی در بام رامسر برگزار می‌شود و مقدمات فضای محل برگزاری اختتامیه نیز در حال آماده‌سازی است.
وی در پایان لیست فیلم‌هایی که قرار است روز دوشنبه سیزدهم مهر 94، دومین روز برگزاری سومین جشنواره بین‌‌المللی فیلم‌های ویدئویی یاس در سینماهای چالوس، رامسر و تنکابن اکران شود را اعلام کرد.

آمفی‌تئاتر هتل رامسر

ساعت 14/ بازگشت به میدان (از کشور آلمان)

ساعت 16/ جک (از کشور آلمان)

ساعت 18/ پاییز (مهدی بوستان‌پرور)

ساعت 20:30/ یک‌شنبه، آکاردئون،گل‌های شمعدانی (شراره سروش)

سینما انقلاب تنکابن

ساعت 14/ کیک تابه‌های موزی و بچه‌های شفته‌پلو (از کشور هلند)

ساعت 16:30/ جمشید و خورشید (پویانمایی، بهروز یغماییان)

ساعت 18/ گاو زخمی (سعید دولت‌خانی)

ساعت 20:30/ سکوت رعنا (بهزاد رفیعی)

سینما جهان‌نما چالوس

ساعت 14/ خانه شوم (از کشور سنگاپور)

ساعت 16/ مبارک (پویانمایی، محمدرضا نجفی‌امامی)

ساعت 18/ هویت (بهروز بسط‌رسول)

ساعت 20/ مثل یک پدر (رهبر قنبری)
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار