مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در گرامیداشت هفته استاندارد با شعار «استانداردها زبان مشترک جهانی» 17 واحد نمونه کیفی تجلیل و تقدیر می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸ 11 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم علایی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری هفته‌ استاندارد در اردبیل اظهار کرد: در آغازین روز این هفته شاهد برگزاری برنامه میثاق با شهدا و حضور در مزار شهدای جنگ تحمیلی و غبارروبی و گل‌افشانی آن بودیم.

وی با بیان اینکه هفته استاندارد امسال با نام «کودک، ایمنی و سلامت» نامگذاری شده است، گفت: در 18 مهر ماه جاری با حضور کارشناسان اداره‌کل استاندارد و با شعار سلامتی و نشاط با رعایت استانداردها در مدرسه ابتدایی سما و مدرسه راهنمایی الزهرا برگزار شد.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بازدید از موزه شهدای دفاع مقدس و برگزاری همایش پیاده‌روی به مناسبت هفته استاندارد بین کارکنان اداره‌کل را یادآور شد و ادامه داد: از 20 تا 24 مهر ماه جاری نیز شاهد آغاز به کار نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی و اجرای کیفیت استاندارد در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌اللملی استان خواهیم بود.

علایی تجلیل از 17 واحد نمونه کیفی و 10 مدیریت کنترل کیفی نمونه استان در 22 مهر ماه جاری امسال بیان کرد و افزود: این مراسم با حضور معاون تدوین سازمان ملی استاندارد ایران و مقامات استانی برگزار خواهد شد.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه نشست صمیمی استاندار اردبیل با مدیران 17 واحد تولیدی نمونه کیفی استان نیز به انجام می‌رسد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا در این برنامه که در هفته استاندارد به انجام می‌رسد از سوی مدیران واحدهای تولیدی مشکلات و موانع پیش‌روی توسعه استاندارد و ضرورت ارتقای استاندارد در این زمینه مورد توجه و تاکید قرار خواهد گرفت.

علایی حضور در نماز جمعه و زیارت مزار شهدای گمنام را از دیگر برنامه‌های هفته استاندارد اعلام کرد و یادآور شد: این برنامه‌ها از روز شنبه آغاز شده و تا 24 مهر ماه جاری ادامه پیدا می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار