دستگيري باندسارقان منزل وکشف 31 فقره سرقت/کشف 180ميليون ريال کالاي قاچاق در همدان/ كشف 120 ميليون ريال کالاي قاچاق در ملاير/مراقب شيوه جديد هک تلگرام باشيد/اطلاعيه پليس راهور به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم و صفر/شرور فراري و فروشنده مواد مخدر دستگير شد
کد خبر: ۱۱۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹ 18 October 2015

دستگيري باندسارقان منزل وکشف 31 فقره سرقت

رييس پليس آگاهي استان همدان از شناسايي و دستگيري باند سارقان منزل وکشف 31 فقره سرقت از آنان خبر داد.

"رضا زارعي" بيان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در سطح شهر همدان در سال جاري با شيوه و شگردي خاص و اقدام به سرقت طلاجات، وجه نقد و اشياء كم حجم و با ارزش، با توجه به اهميت موضوع و حساسيت ايجاد شده در اجراي دستور رئيس پليس آگاهي پيگيري آن در دستور كار اكيپي مشترك از اداره مبارزه با سرقت و دايره عمليات ويژه قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با بررسي هاي دقيق محل هاي سرقت و تحقيقات وسيع دريافتند اين اقدامات مجرمانه نشان از فعاليت باندي از سارقان حرفه اي و سابقه دار مي دهد كه نياز به يك اقدام پليسي خاص و همه جانبه داشت.

اين مقام انتظامي ادامه داد: كارآگاهان با بررسي سوابق و پرونده هاي موجود واعزام اكيپ هاي مجرب پليس آگاهي به جغرافياي جرم در نهايت در يکي از محله هاي همدان به يك دستگاه خودرو پژو 405 با سه نفر سرنشين مشکوک شدند که پس از انجام تعقيب و مراقبت ويژه با رعايت جوانب احتياط در يك اقدام غافلگيرانه خودرو مذکور را متوقف کردند.

سرهنگ زارعي اظهار داشت: در بازرسي از داخل خودرو مقداري طلاجات به همراه تعداد 4 دستگاه گوشي تلفن همراه زير صندلي ها كشف شد که در ادامه راننده و دو سرنشين خودرو نيز دستگير شدند.

وي در ادامه گفت: در بررسي سوابق كيفري متهمان و آثار انگشت بدست آمده از صحنه هاي سرقت که با اثر انگشت متهمان تطابق داشت، در بازجويي هاي صورت گرفته، متهمان چاره اي جز بيان واقعيت نداشتند و تاكنون به 31 فقره سرقت منزل به ارزش تقريبييك ميليارد و پانصد ميليون ريال درهمدان معترف شدند.

رييس پليس آگاهي استان همدان در خاتمه بيان داشت: كليه محل هاي سرقت و مالباختگان با راهنمايي متهمان شناسايي و تحقيقات پليس در جهت شناسايي خريدار اموال مسروقه و كشف و جمع آوري اموال مسروقه ادامه دارد.


کشف 180ميليون ريال کالاي قاچاق در همدان

رييس پليس آگاهي استان همدان از توقيف 2 محموله قاچاق به ارزش 180ميليون ريال در محورهاي همدان خبر داد.

،سرهنگ "رضا زارعي" با بيان اين مطلب گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي همدان با تشديد اقدامات اطلاعاتي و كنترلي در محورهاي مواصلاتي استان و همچنين ايستگاه بازرسي شهيد زارعي و كنترل خودروهاي عبوري موفق به كشف 2 محموله كالاي قاچاق طي 24ساعت گذشته شدند.

وي افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارزپليس آگاهي همدان حين كنترل خودروهاي عبوري، 2 دستگاه خودرو که از محورهاي مواصلاتي همدان عبور مي کردند را توقيف و اقدام به بررسي بار آنها کردند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: در اين دو عمليات يک دستگاه سواري پژو 405 و يک دستگاه اتوبوس مسافربري که از شهرستان هاي همجوار به سمت مرکز کشور در حرکت بودند، متوقف شدند.

سرهنگ زارعي بيان داشت: در بازرسي هاي فني صورت گرفته از خودروهاي مذکور تعداد 20 هزار و 800 نخ سيگار و 196 ثوب كاپشن خارجي قاچاق کشف شد.

رييس پليس آگاهي استان همدان با اشاره به اين که طي اين دو عمليات 2 نفر قاچاقچي دستگير شد، خاطرنشان ساخت: ارزش کالاهاي کشف شده 180 ميليون ريال برآورد شد.

سرهنگ زارعي در خاتمه از کشف يک دستگاه موتورسيکلت خارجي غير مجاز طي 24 ساعت گذشته خبر داد و افزود: ماموران گشت پليس آگاهي يک دستگاه موتورسيكلت خارجي 250 سي سي را که فاقد مدارك گمركي بودرا توقيف و يک نفر را در اين رابطه دستگير کردند که در اين خصوص پرونده تشكيل و در حال رسيدگي مي باشد.


كشف 120 ميليون ريال کالاي قاچاق در ملاير

فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير" همدان از کشف 120 ميليون ريال کالاي قاچاق خبر داد.

سرهنگ "شعبان ترك نيا" در تشريح اين خبر گفت: ماموران مبارزه با قاچاق كالا، با تشديد اقدامات کنترلي محسوس و نامحسوس در محورهاي مواصلاتي منتهي به شهرستان، يک دستگاه خودرو وانت نيسان حامل كالاي قاچاق را كه در صدد عبور از محورهاي مواصلاتي شهرستان بود را شناسايي و متوقف کردند.

اين مقام مسئول در ادامه افزود: پس از بازرسي از اين خودرو ، تعداد42 کارتن فول ست mdf و تعداد 13 عدد آينه همگن به ارزش تقريبي 120 ميليون ريال ساخت کشور چين و فاقد مجوز قانوني کشف شد كه در اين خصوص پرونده تشکيل و تحت رسيدگي قانوني قرار دارد .


مراقب شيوه جديد هک تلگرام باشيد

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان همدان در خصوص شيوه جديد هک تلگرام به شهروندان هشدار داد.

سرهنگ "اميني" گفت: در پي مراجعه متعدد شهروندان مبني بر هک شدن تلفن همراه و انتشار اطلاعات و تصاوير شخصي، موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

رئيس پليس فتا همدان افزود: در تحقيقات مشخص شد افراد سودجو با شناسايي طعمه خود و ارسال پيامکي به نام شرکت تلگرام مبني بر اينکه "براي جلوگيري از هک شدن تلگرام و سرقت اطلاعات شخصي خود پيامکي حاوي کد دستوري براي شما ارسال خواهد شد، که با ارسال اين کد دستوري براي ما از هک شدن تلگرام خود جلوگيري کنيد" که به محض ارسال کد براي شماره مورد نظر، تلگرام شخص قرباني هک شده و هکر به کليه اطلاعات از جمله تصاوير، فيلمها ،مخاطبين، ليست دوستان و... دسترسي پيدا خواهد کرد.

اين مقام انتظامي ادامه داد: هکر ها با دسترسي به اطلاعات شخصي قرباني و با تهديد به انتشار آنها انواع سوء استفاده ها از جمله اخاذي و پيشنهادهاي نامشروع را انجام مي دهند.

سرهنگ اميني در پايان از شهروندان خواست : ضمن هوشياري در استفاده از شبکه هاي اجتماعي با ارتقاء سواد رسانه اي خود در دام اينگونه شيادان گرفتار نشوند و در صورت مواجهه با چنين مواردي مراتب را سريعاً از طريق وب سايت پليس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش يا با شماره تلفن 0812182674 تماس حاصل نمايند.


اطلاعيه پليس راهور به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم و صفر

پليس راهنمايي و رانندگي انتظامي استان همدان علاوه بر وظايف و ماموريت هاي محوله خود با برنامه ريزي هاي منظم سعي در اجراي هر چه با شكوه تر مراسمات محرم و صفر دارد.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي انتظامي استان همدان ضمن عرض تسليت به مناسب فرا رسيدن ماه محرم و صفر، ماه عزاداري و سوگواري بر مصيبت هاي وارده بر حضرت اباعبدا... الحسين بيان داشت: پليس راهنمايي و رانندگي علاوه بر وظايف و ماموريت هاي محوله خود با برنامه ريزي هاي منظم سعي در اجراي هر چه با شكوه تر اين مراسمات دارد.

وي در ادامه ضمن درخواست همکاري شهروندان با اين پليس خطاب به عزاداران، مسئولان هيأت ها و رانندگان اظهار داشت:

-نظر به اينكه عابر پياده در اين ماه غالبا سياهپوش و عزادار سيد الشهداء ، حضرت امام حسين(ع) هستند از آنان درخواست مي گردد در شب هنگام از محلهايي كه نور آن كافي نيست عبور نكنند و حتي الامكان با شي متمايز با رنگ روشن و يا داراي بازتاب نور ، امكان ديده شدن را براي رانندگان فراهم كنند ، و بدون رعايت نكات ايمني از معابر عبور ننمايند .

- رانندگان عزيز نيز در اين ايام با احتياط بيشتر و رعايت جوانب احتياط و توجه كافي به جلو رانندگي نمايند تا خداي ناكرده با عزا داران و هياتهاي و دستجات عزاداري به ناگاه مواجه نشوند .

-مسولين هيئت ها ،تكايا و حسينيه ها از برپايه نمودن چادر و قرار دادن علم ، بيرق و .... در سطح سوار رو كه باعث اختلال در عبور و مرور و ترافيك در معابر مي گردد جدا خودداري نمايند.

- از پخش نذورات در سطح سواره رو به علت ايجاد كندي در عبور و مرور و ايجاد گره هاي ترافيكي خودداري نمايند ضمن اينكه احتمال وقوع تصادفات براي كساني كه قصد استفاده از اين نذورات را دارند،يا كساني كه نذورات را پخش مي كنند بسيار متصور است.

- با توجه به تماسهاي مكرر هم استانيهاي عزيز مبني بر مزاحمت هاي خودرويي و پارك خودرو در درب پاركينگ و منازل در هنگام اجراي مراسم در حسينيه ها و تكايا از همه عزيزان درخواست مي گردد در هنگام مراجعه به مساجد و تكايا خودرو خود را در محلي كه موجب سد معبر و مزاحمت براي ديگران مي گردد ، متوقف ننمايند.

- با توجه به نياز اجراي محدوديتهاي ترافيکي در هنگام حضور دستجات در معابر عمومي به ويژه در روز تاسوعا ، عاشورا و سوم ، رانندگان عزيز با مامورين راهنمايي و رانندگي در اجراي هر چه بهتر مراسمات و محدوديت ها همكاري كنند و حدالامكان از تردد با خودرو هاي شخصي در اين روز ها جداً خودداري نمايند لازم به ذكر است در هنگام تردد با وسايل نقليه شخصي نيز از ورود آنان به داخل هيات ها ، دستجات و محدوديتهاي ايجاد شده كه متعاقباً اطلاع رساني خواهد شد ،جلوگيري بعمل خواهد آمد .

- تردد موتور سيكلت نيز همانند خودرو در داخل محدوديتهاي اجرا شده و هيات هاي عزاداري ممنوع و از تردد آنها نيز جلوگيري بعمل مي ايد.

-در مواقعي كه هياتهاي عزاداري در شب هنگام اقدام به تردد از معابر را مي نمايند اولا از تردد در بلوارهاي شهرها كه سرعت وسايل نقليه بالا است جدا خودداري نمايند وثانيا يك چراغ در جلو هيات،يك چراغ در عقب و در فاصله هاي مناسب نيز افرادي با چراغ و روشنايي در كنار هيات حركت نمايند.

سرهنگ حسين طلايي در پايان با آرزوي قبولي عزاداري همه عزيزان، پيشاپيش از همكاري و مساعدت هم استاني هاي عزيز در اجراي مراسمات مختلف اين ماه تقدير و تشكر کرد.


شرور فراري و فروشنده مواد مخدر دستگير شد

فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" همدان از دستگيري شرور فراري و فروشنده مواد مخدر که در داخل خودرو شب را به صبح مي رسانيد خبر داد.

سرهنگ "محسن اقباليان" در تشريح اين خبر گفت: فرد شروري که با ايجاد مزاحمت و در گيري و قمه کشي از شهروندان سلب آسايش نموده بود با تلاش عوامل اطلاعاتي و گشت زني کلانتري 11 پس از چندين مرحله تعقيب و گريز دستگير شد.

وي گفت: اين فرد شرور که 32ساله و زنداني فراري است در پرونده خود جرائمي همچون درگيري با مردم و ماموران، سرقت، فروش مواد مخدر، چاقو کشي و تظاهر به قمه کشي دارد که از مدتها پيش تحت تعقيب پليس بود و ليکن چندين مرحله موفق به فرار از دست ماموران شده بود، سر انجام دستگير شد.

سرهنگ اقباليان ادامه داد: پليس نهاوند با انجام اقدامات اطلاعاتي گسترده و دقيق از آخرين محل تردد وي با خبر شد و نامبرده را در شرايطي که در داخل خودرو به همراه فرد ديگري قرار داشت ضمن محاصره ، علي رغم ايجاد درگيري و تلاش براي فرار از سوي متهم دستگير کرد و در بازرسي از داخل خودرو مقداري مواد مخدر از وي کشف کرد.

اين مقام انتظامي ميزان کشف مواد مخدر آماده فروش از اين متهم 32ساله را 283بسته هروئين و 6 بسته شيشه به وزن تقريبي 27گرم اعلام و بيان داشت: متهم پس از دستگيري تحويل مقامات قضايي شد و براي چندمين بار روانه زندان شد.

اقباليان انتخاب راه صحيح و درست زندگي را تنها راه نجات انسان و شرط بدور ماندن از هر آسيب اجتماعي دانست وخانواده ها را مهمترين محل براي تربيت صحيح افراد جامعه برشمرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار