دهمین کنگره بین المللی دوسالانه آسم و آلرژی، ششم تا هشتم آبانماه در شیراز برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 21 October 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر سید حسام الدین نبوی زاده دبیر علمی این سمینار با اعلام خبر میزبانی شیراز برای برپایی دهمین کنگره بین المللی دوسالانه آسم و آلرژی گفت: اساتید فوق تخصص آسم و آلرژی سراسر کشور، ششم تا هشتم آبانماه در شیراز گردهم می آیند تا آخرین یافته های این حوزه بررسی شود.

وی تصریح کرد: آلرژی های غذایی و دارویی، آسم، کهیر، حساسیت های شدید( آنافیلاکسی ) و نحوه مقابله و درمان انواع آلرژی ها و آسم در طول روزهای برگزاری توسط اساتید و شرکت کنندگان به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.

دکتر نبوی زاده با اشاره به ارائه سخنرانی و 50 پوستر در این سمینار دوسالانه، ادامه داد: همچنین ترتیبی اتخاذ داده شده است تا نمایشگاهی با حضور 18 شرکت دارویی مرتبط در حاشیه برپایی سمینار برای آشنایی هر چه بیشتر شرکت کنندگان برپا شود.

وی خاطرنشان کرد: در این سمینار برای پزشکان متخصص کودکان، داخلی و فوق تخصص های تنفس و آلرژی امتیاز بازآموزی در نظر گرفته شده است.

دبیر علمی دهمین کنگره بین المللی دوسالانه آسم و آلرژی با بیان اینکه شیراز پیش از نیز میزبان هشتمین دوره از این کنگره بوده است، اظهار کرد: میهمانانی از کشورهای کره و اسپانیا نیز در این کنگره بین المللی حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد: محل برگزاری سمینار از مجتمع فرهنگی آموزشی ورزشی ولایت به تالار اجتماعات سینا و صدرا تغییر یافته و علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی http://asthmahamayesh.sums.ac.ir/fa/  مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار