کد خبر: ۱۱۵۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۹ 20 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 29/12/1402 تقدیم حضور می گردد.

-----------------------------------

کشف تجهيزات توليد ارز ديجيتال در ساري

سردار حسن مفخمي شهرستاني فرمانده انتظامي استان مازندران از کشف تجهيزات توليد ارز ديجيتال به ارزشي بالغ بر 900 ميليون ريال در ساري خبر داد .

سردار حسن مفخمي شهرستاني در گفت و گوي اختصاصي باخبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت در پي کسب خبري مبني بر استخراج غيرمجاز ارز ديجيتال توسط فردي در شهرستان ساري، موضوع در دستورکار پليس امنيت اقتصادي استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي استان مازندران،تصريح کرد: در اجراي اين ماموريت ، کارآگاهان اداره اطلاعات و عمليات پليس امنيت اقتصادي استان متهم را که با راه اندازي تجهيزات استخراج ارز ديجيتال در يک حمام قديمي فعاليت مي کرد شناسايي کردند .

سردارمفخمي از دستگيري متهم در عملياتي غافلگيرانه خبر داد و اظهار داشت: در بازرسي از محل فعاليت متهم 9 دستگاه تجهيزات ارز ديجيتال با متعلقات کامل آن به ارزشي بالغ بر 900 ميليون ريال کشف شد .

اين مقام انتظامي پديده قاچاق و هرگونه فعاليت هاي اقتصادي غير قانوني را موجب اخلال در نظام اقتصادي کشور دانست و گفت: خريد و مصرف کالاي قاچاق و هرگونه فعاليت اقتصادي غير قانوني باعث حدر رفت حامل های انرژی،  اخلال در نظام اقتصادی کشور، تعطيلي کارخانه ها و در نتيجه افزايش بيکاري و بروز جرائم در جامعه مي شود.

فرمانده انتظامي استان مازندران در خاتمه از مردم، خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت غير قانوني، قاچاق و ساير بي نظمي هاي اجتماعي موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

-----------------------------------

بازداشت عامل ضرب و شتم يک زن در بازار ساري

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگيري و بازداشت عامل ضرب و شتم يک زن در خيابان بازار ساري خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ عبدالله حسن زاده در تشريح جزئيات اين خبر، گفت: در پي انتشار فيلمي کوتاه در فضاي مجازي با محتواي درگيري و ضرب و شتم يک زن توسط فردي در خيابان بازار ساري موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري، تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسي هاي همه جانبه ضارب را شناسايي و وي را دستگير کردند .

سرهنگ حسن زاده، خاطرنشان کرد: متهم که به دليل تصادف جزيي خودروي زن موصوف با خودروي وي دست به چنين اقدامي زده بود، پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد .

-----------------------------------

تاکيد رئيس پليس راهور مازندران بر رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مازندران بر رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از سوي مردم و مسافران نوروزي در ايام نوروز تاکيد کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ نصرالله بيگلري با تبريک سال نو و قبولي طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، با اشاره به وضعيت جوي استان در روزهاي آينده، گفت: مسافران عزيز هنگام رانندگي در هواي مه آلود، به چراغ عقب خودروي جلويي، اعتماد کامل نداشته باشند .

وي با اشاره به نوسانات آب و هوايي و غيره قابل پيش بيني بودن شرايط جوي استان به مسافران نوروزي توصيه کرد: حتي الامکان در هنگام روز رانندگي کنند چرا که رانندگي در شب مي تواند با خطاي ديد و حوادث بيشتري همراه باشد.

سرهنگ بيگلردي در ادامه از سرنشينان خودروها خواست: به کودکان آموزش دهند که حين حرکت، از بازي کردن با دستگيره هاي اتومبيل، خارج کردن دست و سر از پنجره خودرو خودداري کنند .

وي در پايان با تاکيد بر حفظ تمرکز در حين رانندگي از رانندگان خواست:  از صحبت کردن با تلفن همراه، خوردن و آشاميدن، مشاجره و شوخي جداً در هنگام رانندگي خودداري کرده تا در ايام نوروز سفري ايمن را تجربه کرده و امنيت و آرامش را به خانواده خود هديه کنند.

-----------------------------------

دستگيري 2 قاچاقچي مواد مخدر در سوادکوه

ارشد انتظامي شهرستان سوادکوه از دستگيري يک قاچاقچي مواد مخدر و کشف 45 کيلو و100 گرم موادمخدر حشيش در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري  پليس، سرهنگ صدرا عبدي در تشريح اين خبر بيان داشت : ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين شهرستان در پي کسب خبر مبني بر جابجايي و پخش مواد مخدر توسط 2 عامل افيوني ، بررسي موضوع را در دستور کار خود  قرار دادند.

وي افزود: مأموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان با همکاري و هدايت عملياتي مأموران پليس مبارزه با موادمخدر استان متهمان را در حال انتقال مواد مخدر از استان کرمان به مقصد شهرستان بابل با خودروي شخصي شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه آنان را دستگير کردند.

ارشد انتظامي شهرستان سوادکوه ، تصريح کرد : ماموران در بازرسي از خودروي متهمان، 45 کيلو و 100گرم موادمخدر حشيش کشف کردند.

سرهنگ عبدي از معرفي متهمان به مرجع قضائي پس از تشکيل پرونده خبر داد و در پايان خاطر نشان کرد: پليس در مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچيان افيوني از هيچ تلاشي فروگذار نکرده و هرگزاجازه جولان و سرکشي به آنان را نخواهد داد.

-----------------------------------

دستگيري سارق خودرو و کشف خودرو سرقتي در"آمل" 

سرپرست انتظامي شهرستان آمل از دستگيري سارق خودرو و کشف خودروي سرقتي در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "حسين کيان مهر" در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام سرقت  و تردد يک دستگاه خودروي سواري پرايد، بلافاصله ماموران انتظامي اين شهرستان، موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: با اجراي طرح انتظامي و تقويت گشت هاي انتظامي، ماموران کلانتري 12 خودروي مسروقه را حين تردد در اين شهرستان مشاهده و در اقدامي عملياتي ضمن متوقف کردن خودروي مورد نظر سارق را نيز دستگير کردند .

سرهنگ کيان مهر ، تصريح كرد: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده ضمن اعتراف به سرقت خودرو بعد از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

سرپرست  انتظامي شهرستان آمل در پايان از شهروندان خواست: ضمن تجهيز خودروي خود به وسايل و تجهيزات ايمني و ضد سرقت در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوريت هاي پليس 110 اطلاع دهند.

-----------------------------------

پلمپ 10 واحد صنفي متخلف در تنکابن 

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از پلمب 10 واحد صنفي متخلف در اجراي طرح نظارت بر اماکن عمومي در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس،" سرهنگ "بهادر ديلمي"در تشريح اين خبر گفت: در اجراي طرح ارتقاء امنيت عمومي ، طرح بازديد و نظارت بر واحدهاي صنفي در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

وي، افزود: در اجراي اين طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي اين فرماندهي با همکاري ماموران اداره صمت و اتاق اصناف از واحدهاي صنفي اين شهرستان بازديد کردند.

سرهنگ ديلمي با اشاره به بازديد از 195 واحد صنفي اين شهرستان طي 72 ساعت گذشته، تصريح كرد: در اين طرح 10 واحد صنفي به دليل عدم توجه به قوانين و مقررات صنفي پلمب و به 15 واحد صنفي متخلف نيز اخطار پلمب داده شد.

فرمانده انتظامي تنکابن در پايان ضمن تقدير از همکاري خوب شهروندان به خصوص اصناف و بازاريان با پليس، اظهار داشت: تلاش پليس در كنار ساير ادارات و سازمان ها به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان  ادامه خواهد يافت. 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار