بازار سرمایه فرصتی برای اجرایی شدن شعار سال در صنعت نیشکر؛
شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از سال گذشته با پذیرش در بازار سرمایه، گامی بلند برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم» برداشته است.
کد خبر: ۱۱۵۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵ 22 March 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، ورود این شرکت به بازار سرمایه، فرصتی بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در صنعت نیشکر فراهم می‌کند؛ گامی که به گفته مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به نفع مردم، تولید و اقتصاد کشور است.

دکتر عبدعلی ناصری امروز چهارشنبه (یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۳) در گفتگویی با اشاره به این موضوع، حرکت در مسیر «شعار سال» را نقشه راه شرکت توسعه نیشکر عنوان کرد. وی افزود: این شرکت در سال گذشته با تحقق ۵۰ درصدی تولید شکر، مصداق عینی «رشد تولید» بود و امسال نیز با عرضه سهام و استفاده از منابع مالی جدید، جهشی بزرگ در تولید با مشارکت مردمی خواهد داشت.

تکمیل زنجیره تولید و توسعه صنایع پایین‌دستی از اهداف این شرکت در جذب مشارکت‌های مردمی با ورود به بازار سرمایه است. ناصری در این باره گفت: این امر نه‌تنها به نفع شرکت و سهامداران خواهد بود، بلکه رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در منطقه را نیز به دنبال دارد.

شعار سال؛ مبنایی برای حکمرانی تولید

ناصری جهش تولید با مشارکت مردم را الگو و مبنایی برای حکمرانی تولید دانست و عنوان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری در سخنان نوروزی تأکید فرمودند، مسئله تولید کلید حل مشکلات کشور است و دراین‌بین، شرکت توسعه نیشکر همچون گذشته با همراهی مردم و همدلی کارکنان برای تحقق شعار سال برنامه‌ریزی هدفمندی خواهد داشت.

اما این شرکت به دنبال سود اقتصادی صرف نیست. ناصری، نیشکر را صنعتی برآمده از مردم و در کنار مردم دانست و گفت که ما خود را متعهد به مسئولیت‌های اجتماعی در قبال مردم منطقه می‌دانیم. در همین راستا، این شرکت در آخرین روزهای سال گذشته برای رفع مشکلات ناشی از آبگرفتگی مناطق مختلف، در کنار مردم بود و در سال جدید نیز با عزمی راسخ در مسیر رفع چالش‌ها و کمک به مردم گام برمی‌دارد.

شرکت توسعه نیشکر به‌عنوان بزرگ‌ترین واحد کشاورزی و صنعتی کشور با ظرفیت تولیدی ۸۰۰ هزار تُن شکر، قلب تپنده اقتصاد منطقه شناخته می‌شود. این شرکت در سال گذشته با افزایش ۵۰ درصدی تولید شکر، عبور از ظرفیت اسمی تولید شکر قهوه‌ای و همچنین افزایش تولید الکل طبی و سایر محصولات جانبی، رکوردهای را در تاریخ این صنعت به ثبت رساند و امسال نیز با برنامه‌ریزی برای عرضه سهام و جذب مشارکت‌های مردمی، پرچم‌دار شعار سال خواهد شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار