استاندار اردبیل ضمن اشاره به رصد مستمر سفر‌های نوروزی گفت: طبق آمار اعلامی ستاد مرکزی خدمات سفر کشور، استان اردبیل جزو پنج استان اول کشور در تعداد مسافران ورودی به استان است.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳ 23 March 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحامد عاملی ۴ فروردین با شرکت در جلسه وبیناری ستاد مرکزی خدمات سفر کشور که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: طبق آمار اعلامی در این جلسه اردبیل جزو پنج استان اول کشور در تعداد مسافران ورودی به استان است.

استاندار اردبیل افزود: ستاد خدمات سفر استان اردبیل از دو ماه قبل با حضور ۱۲ دستگاه اصلی اجرایی تشکیل شده و به صورت متمرکز در مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی مستقر است و به مسائل و مشکلات مسافران نوروزی رسیدگی می‌کنند.

وی بیان کرد: جلسات متعددی از سوی ستاد خدمات سفر استان برگزار شده و مسائل مختلف سفر‌های نوروزی توسط این ستاد به صورت مستمر رصد و پیگیری می‌شود.

عاملی با اشاره به مسائل مهمی که مورد توجه ویژه ستاد خدمات سفر استان اردبیل است، ادامه داد: مسائل مربوط به مدیریت بحران، تأمین اقلام مورد نیاز گردشگران، بحث تصادفات و تأمین امنیت جاده‌ها، موضوع کشیک‌های مراکز مختلف خدماتی که باید فعال باشند و بحث نظارت بر مراکز اقامتی، گردشگری و تفریحی به صورت مستمر پیگیری می‌شود تا گردشگران ورودی به استان در بهترین شرایط از سفر خود به استان اردبیل استفاده کنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار