فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: تاکنون ۲۲ هزار بسته معیشتی، کالای خانگی و جهیزیه بین نیازمندان استان توزیع شده و این جدای از خدمات آبرسانی و محرومیت‌زدایی در روستا‌ها و مناطق محروم استان ست.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸ 08 April 2024

به گزاارش تابناک کردستان، سردار امان‌اله گشتاسبی، امروز دوشنبه (۲۰ فروردین) در رزمایش همدلی و کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس کردستان در سنندج اظهار کرد: یکی از راهبرد‌های اساسی سپاه و ماموریت‌های مهم و حساس سپاه در کنار سایر ماموریت‌های خطیر صیانت و حفاظت از انقلاب، توجه به مردم و قشر آسیب‌پذیر است.

وی افزود: سپاه امروز در کنار سایر نیرو‌های خدمت‌رسان و مسلح، به عنوان یکی از وظایف خودش و بنا به تاکید فرمانده کل سپاه و در تبعیت از اجرای فرامین رهبری، توجه به محرومان جامعه است که به خوبی این ماموریت در حال انجام است.

به گفته سردار گشتاسبی، سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، سال گذشته ۸۰ میلیارد تومان در حوزه‌های محرومیت‌زدایی استان هزینه کرده است.

وی عنوان کرد: برای اینکه کمک‌ها واقعی شود و به دست نیازمندان واقعی برسد با استفاده از توان فرماندهان، نیازمندان شناسایی و احصا شده‌اند.

فرمانده سپاه کردستان افزود: تاکنون ۲۲ هزار بسته معیشتی، کالای خانگی و جهیزیه بین نیازمندان استان توزیع شده و این جدای از خدمات آبرسانی و محرومیت‌زدایی در روستا‌ها و مناطق محروم استان ست.

وی اضافه کرد: در شهرستان‌های تابعه کردستان تلاش شده علاوه بر آب‌رسانی روستایی، در جاده و سایر مولفه‌های عمران روستا‌ها در کنار دولت نقش‌آفرینی داشته‌ایم که این مساله به خوبی انجام شده است.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: امروز به مناسبت ماه مبارک رمضان ۸ میلیارد تومان بسته معیشتی، هزار قلم لوازم خانگی و کمک‌های بلاعوض توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: با تمام توان دنبال حل مشکلات مردم هستیم، چون امروز مردم مهم‌ترین و رکن رکین، حمایت قاطع از انقلاب و اجرای فرامین رهبری هستند چرا که مردم همیشه پای کار دفاع از انقلاب و کشور بوده و هستند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار