هافبک مس رفسنجان از کادر فنی تیم‌ملی درخواست کرد بازی‌های مس رفسنجان را ببینند چرا که این تیم لیاقت دارد که بازیکن در تیم‌ملی داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۶۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴ 13 April 2024

به گزارش تابناک کرمان، فرشید باقری هافبک تیم مس رفسنجان، پس از تساوی مس و پیکان در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: فکر می‌کنم بهتر از این نمی‌توان فوتبال بازی کرد. امروز همه کار کردیم و فوق‌العاده بودیم. یک توپ آوردند و دو گل زدند. ما بیش از حد ممکن موقعیت ایجاد کردیم. من از کادر فنی تیم ملی دعوت می‌کنم این بازی را ببینند. ما بدون شک بهترین بازی لیگ را انجام می‌دهیم و بازی باکیفیتی ارائه می‌دهیم و حیف است از مس رفسنجان در تیم ملی بازیکن نداشته باشیم. من خواهش دارم مقداری مس رفسنجان را هم ببینند.

او نظرش را در مورد قضاوت این دیدار، این‌گونه گفت: هفته پیش گفتم خیلی داوری خوب بود. صحنه‌ها را کارشناسی کردم از نظر خودم داور در تمام صحنه‌ها خیلی خوب سوت زد، اما احساس می‌کنم امروز تمرکز کافی را نداشتند بازی از دستشان خارج شده بود. یکی دو اشتباه اول بازی داشتند و تمرکز کافی را نداشت.

هافبک مس رفسنجان در مورد تقابل دو تیم مس و پیکان در جام حذفی گفت: شرایط حذفی تا لیگ خیلی تفاوت دارد. ما امروز خیلی سر بودیم و می‌توانستیم خیلی راحت بازی را ببریم، اما در جام حذفی هر دو تیم محتاط‌تر کار خواهند کرد. ما قطعاً حذفی را خیلی جدی‌تر از لیگ دنبال می‌کنیم.

باقری درباره مشکلات مالی مس نیز گفت: خدا را شاکر اوضاع خیلی بهتر شده و قول‌های مساعدی دادند و کار‌ها خوب پیش می‌رود و از نظر روحی خیلی بهتر شدیم. همین که امیدواریم قرار است اوضاع خوب بشود خیلی خوب است.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار