کد خبر: ۱۱۶۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸ 15 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، فرمانده سپاه کربلا از تشکیل زنجیره انسانی مردم دیار علویان در قدردانی و حمایت از عملیات تاریخی و غرورآفرین وعده صادق و طرح نور در سواحل دریای خزر خبر داد.

بر اساس این گزارش، فرمانده سپاه کربلا از تشکیل زنجیره انسانی مردم دیار علویان در قدردانی و حمایت از عملیات تاریخی و غرورآفرین وعده صادق و طرح نور در سواحل دریای خزر خبر داد.

سردار مسلمی با بیان اينکه با نظر استاندار مازندران از همه ظرفیت های استان برای اجرای و انجام این زنجیره انسانی که مطالبه و نظر آحاد و اقشار مختلف جامعه بوده است ، باید استفاده شود و به همین منظور امروز در جلسه ای، با هدف بسیج نهادها و دستگاه های اجرایی برای بهره مندی از همه ظرفیت های لازم تاکید شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران زمان تشکیل این زنجیره انسانی را ۳۰ فروردین ماه ساعت ۱۰ صبح در سراسر سواحل استان اعلام و خاطرنشان کرد: برآورد ما این است که حدود ۲۰۰ هزار نفر از مردان و زنان غیور استان در این پویش شرکت کنند.

بگفته سردار مسلمی، پیام مردم استان با برگزاری این پویش حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت از نیروهای فراجا در اجرای طرح عفاف و حجاب و مقابله با آن دسته ی قلیل از گروه ها و افراد هنجارشکن در این حوزه است 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار