تیم فوتبال نساجی قائمشهر پس از شکست غیر منتظره هفته گذشته مقابل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی ، این هفته میزبان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بود که با برتری در این بازی امیدهای خود را برای بقا در لیگ برتر زنده نگه داشت
کد خبر: ۱۱۶۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹ 19 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، در نخستین بازی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با هدایت محمد نصرتی از ساعت ۱۶:۳۰ مهمان تیم فوتبال نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بود که این دیدار با برتری سرخپوشان نساجی به پایان رسید.

 

برتری نساجی مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز+ عکس و فیلم گل بازی  

با خطای پورحمیدی دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی ، پنالتی برای نساجی مازندران در دقیقه ۶۳ بر روی محمد عباس‌زاده گرفته شد تا گل منصور باقری در دقیقه ۶۵ از روی نقطه پنالتی برای نساجی رقم بخورد و یک پیروزی شیرین برای تیم فوتبال نساجی رقم بخورد.

 

فیلم گل و صحنه پنالتی 

 

برتری نساجی مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز+ فیلم گل بازی

 

همچنین استقلال در دیداری حساس از ساعت ۱۸ میزبان شمس آذر است و فولاد از ساعت ۱۸:۱۰ باید مقابل مس رفسنجان قرار بگیرد.

 

نساجی یک - صفر تراکتور (نتیجه نهایی)

 

گل‌ها: منصور باقری در دقیقه ۶۵

شرح گل‌ها: منصور باقری با ضربه‌ای محکم از روی نقطه پنالتی دروازه تراکتور را باز کرد. 

 

پس از این گل تراکتوری‌ها روی بازی‌سازی های متوالی آلوز توانستند چند موقعیت روی دروازه میزبان ایجاد کنند اما تلاش آنها نتیجه نداد تا آنها بار دیگر به ارسال‌های بلند روی بیاورند که این راهکار هم پاسخ مثبتی برای شاگردان نصرتی نداشت و نساجی با همان یک گل از روی نقطه پنالتی به سه امتیاز این دیدار رسید.

نماینده مازندران با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد تا امیدوار به روزهای پیش رو برای فرار از منطقه سقوط باشد. تراکتور هم با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفت

 

اسامی تیم فوتبال نساجی مازندران
لوآن پولی ، امیرحسین سام‌دلیری ، امیرمحمد هوشمند ، امیرمهدی جان‌ملکی ،سعید غلامعلی‌بیگی ، حسین زامهران ، سعید آقایی (63- مرصاد سیفی)| منصور باقری | سید محمدرضا حسینی| محمدرضا عباسی (89- اسماعیل بابایی) و محمد عباس‌زاده. 

 

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی عبدی و رحمان جعفری. 

 

به هر روی عصر امروز تیم فوتبال نساجی مازندران در خانه و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تراکتورسازی تبریز بود.

در این دیدار حساس و مهم که نساجی فقط به برد این دیدار نیاز داشت، شاکردان الهامی با کلی بازیکن مصدوم و محروم پا به این دیدار گذاشتند.

بازیکنان جوان و جانشین حسابی امروز سنگ تمام گذاشتند و نساجی موفق سد بازی خوبی را از خودش به نمایش بگذارد. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار