فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: شخصی که با شگرد جابجا کردن کارت عابر بانک سرقتی با کارت عابر شهروندان در چند استان اقدام به برداشت غیرمجاز و انتقال وجه از حساب بانکی آنها می‌کرد در شهرری دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹ 08 May 2024

به گزارش «تابناک تهران» از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی پلیس شهرستان ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تشکیل یک پرونده کلاهبرداری در کلانتری ۱۷۲حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) مبنی بر جابجا کردن کارت بانکی شاکی با یک کارت دیگر و خالی کردن حساب او، رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی‌های اولیه پلیس حکایت داشت که متهم با تور کردن سوژه‌های خود در صف دستگاه های خودپرداز و به بهانه کمک کردن به افراد سالمند اقدام به انتقال وجه به حساب خود و جا به جا کردن کارت عابر با کارت دیگر می نماید.

رئیس پلیس شهرستان ری با اشاره به اینکه متهم وجوه کلاهبرداری شده را با شیوه و شگرد های مختلف نقد می‌کرد بیان داشت: در ادامه با تلاش‌های شبانه روزی ماموران کلانتری متهم در حال پرسه زنی اطراف دستگاه های خودپرداز در شهرری شناسایی و دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از متهم تعداد زیادی کارت بانکی متعلق به شهروندان کشف و متهم در تحقیقات به عمل آمده بیش از ۶۰ فقره کلاهبرداری با این شیوه و شگرد در استان تهران،هرمزگان و خوزستان اعتراف کرد.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان همچنان ادامه دارد.

شهرستان ری با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در جنوب پایتخت بعنوان قبله تهران قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار