معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از پرداخت ۱۱۴ میلیارد تومان تسهیلات حوادث غیرمترقبه به بهره‌برداران بخش کشاورزی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸ 08 May 2024

به گزارش تابناک لرستان، زینب علی‌پور اظهار کرد: به بهره‌برداران بخش کشاورزی در لرستان از سوی بانک‌های مختلف تسهیلات پرداخت شده است. ۱۷۱ میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی استان تخصیص داده شده که معادل هشت درصد کل اعتباری است که به کشور داده شده است و لرستان از این جهت سومین استان کشور محسوب می‌شود.

وی گفت: در مجموع، این اعتبار بین هفت بانک توزیع بین بانکی انجام شده است. براساس آخرین عملکرد بررسی‌شده از این بانک‌ها، نزدیک به ۱۱۴ میلیارد تومان اعتبار با ۱۶۰۰ درخواست جذب شده است. همچنین ۵۵۰ درخواست با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در سازمان جهاد کشاورزی لرستان به‌صورت بررسی‌نشده وجود دارد.

او بیان کرد: بهره‌برداران بخش کشاورزی از نیمه دوم سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱ از بند «خ» ماده ۳۳ بهره‌مند شدند و این ماده قانونی برای کشاورزان و بهره‌بردارانی است که تسهیلاتی با سررسید ۱۴۰۱ داشتند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: برای پرداخت تسهیلات و خسارت ناشی از حوادث غیرمترقبه به کشاورزان استان نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان کسری اعتبار داریم.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار