رویداد تولید محتوای خلاقانه درباره فلسطین روز جمعه مورخ 28 اردیبهشت با حضور اهالی هنر، فرهنگ و رسانه در محل مرکز اصحاب هنر و رسانه استان مرکزی با نام اختصاری ماهور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴ 13 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از روابط عمومی مرکز رشد ماهور استان مرکزی، محمد هادی بیات گفت: رویداد طوفان بیداری توسط مرکز رشد اصحاب هنر و رسانه استان وابسته به پارک علم و فناوری استان مرکزی، با هدف گفتمان سازی، تبیین و روشنگری در موضوعات اخیر مرتبط با فلسطین در فضای فرهنگی استان مرکزی طراحی و اجرایی شده است و پیشبینی می شود مورد توجه و استقبال اهالی هنر و رسانه استان قرار گیرد.

بیات گفت: قالب برگزاری رویداد تولید محتوای یک روزه یکی از مدل های جدید و موثر در این نوع برگزاری رویداد محسوب میشود که در آن افراد از صبح ضمن گردهمایی در محل رویداد و شرکت در کارگاههای تخصصی محتوایی و تکنیکی تا پایان روز فرصت تولید محتوا با توجه به گرایش و قالب انتخابی را خواهند داشت و البته ضمن فعالیت روزانه از راهنمایی و مشاوره اساتید متخصص نیز بهرمند می شوند و این بعنوان فرصتی ارزشمند برای حوزه های مورد نظر محسوب خواهد شد.

مدیر مرکز رشد اصحاب هنر و رسانه در ادامه افزود: محورهای این رویداد تبیین ابعاد خیزش دانشگاهیان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیستی، محکومیت سکوت نهادهای بین المللی در مقابل قریب به هفتاد سال اقدامات ضد حقوق بشری صهیونیست ها در منطقه و جهان، روشنگری درباره تاریخچه جنایات، ظلم و اشغالگری رژیکم جعلی اسرائیل و تبیین دستاوردهای محور مقاومت از طوفان الاقصی تا وعده صادق است که شرکت کنندگان می توانند در قالب های پوستر، موشن گرافیک، تولیدات ویدیویی و سایر قالب های هنری و رسانه ای به تولید محتوا در این خصوص بپردازند.

بیات ضمن تاکید بر لزوم دقت نظر در پرداخت تخصصی و دقیق به موضوعات مرتبط با هنر و رسانه و مشارکت جویی از نخبگان در این خصوص گفت: برای آثار برگزیده این رویداد مجموعا 50 میلیون تومان جوایز نقدی در نظر گرفته شده است که البته با مشارکت پارک علم و فناوری استان و بنیاد ملی نخبگان برای آثار برگزیده لوح تقدیر و برای تمامی شرکت کنندگان در رویداد گواهی حضور در نظر گرفته شده و امکان استقرار گروه ها و تولید کنندگان برتر در مرکز رشد نیز برای ایشان فراهم است.

مدیر مرکز رشد ماهور در ادامه گفت: در طراحی و اجرای این رویداد نیز سعی شده است مبحث تکنیکی و محتوا را بصورت جداگانه و تخصصی مورد توجه قرار دهیم به شکلی که هم در موضوع محتوا و هم در موضوعات فنی طراحی هنری از اساتید برجسته کشور و استان بعنوان راهبر مباحث تولید محتوا و داور بررسی آثار تولید شده در رویداد استفاده کنیم که این موضوع در نوع خود بین رویدادهای برگزار شده حتی در سطح کشوری هم کم نظیر است.

محمد هادی بیات مهلت ثبت نام در رویداد را تا پایان وقت اداری 25 اردیبهشت عنوان کرد و در خصوص نحوه ثبت نام در رویداد افزود: ثبت نام در رویداد طوفان بیداری از طریق ارسال عدد 1 به سرشماره پیامکی 10008614488 و یا از طریق مراجعه به لینک زیر و پر کردن فرم ثبت نام اولیه امکانپذیر است.

http://mahoor-astp.ir/palestine

شایان ذکر است علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09186000986 نیز تماس برقرار نموده و توضیحات تکمیلی در این خصوص را دریافت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار