مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سال جاری سالی مهم و حیاتی برای شکوفایی ظرفیت‌های بندر بوشهر و بویژه مجتمع بندری نگین است که باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰ 17 May 2024

به‌گزارش تابناک بوشهر، حسین یداللهی در نشست کمیته بازاریابی و سرمایه‌گذاری بنادر استان بوشهر اظهار کرد: در شرایط کنونی مهم‌تر از خود بازار حفظ فضای بازار است که این مهم باید مورد توجه جدی گروه مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار گیرد.

وی افزود: در این زمینه باید با پیاده‌سازی نگاه بلندمدت و همچنین اجرای طرح جامع، برای جذب سرمایه‌گذاران تلاش کرد که در بندر بوشهر این مهم به بهترین شکل ممکن محقق شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در استان بوشهر با تلاش ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان و با وجود برخی چالش‌ها، سرمایه گذاران متعددی داوطلب فعالیت در بنادر این استان شده‌اند.

یداللهی بیان کرد: سال جاری برای بوشهر و به‌ویژه مجتمع بندری نگین سالی مهم و حیاتی است که باید از ظرفیت به‌وجود آمده نهایت استفاده صورت گیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: از پنج سال منتهی به بهمن سال قبل تنها ۲۵ هزار تن ترانزیت نفتی و غیرنفتی در بنادر این استان انجام شده بود که این میزان در سه ماهه اخیر با افزایش ۱۸ برابری به ۴۵۰ هزار تن رسیده است.

محمد شکیبی‌نسب افزود: با هدف تسهیل در فرایند ترانزیت و جلب رضایت شرکت‌های داوطلب ترانزیت از بندر بوشهر، بیش از ۲۵ نشست تعاملی با دستگاه‌های مرتبط برگزار شده است.

وی گفت: روند ترانزیت در بندر بوشهر به نحوی محقق شده که در برخی از روز‌ها بین یک هزار و ۲۰۰ تا یک هزار و ۴۰۰ تانکر پذیرش می‌شوند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: با هدف توسعه صادرات از مجتمع بندری نگین اکنون پایانه صادراتی این مجتمع با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و اسکله این پایانه پیشرفت ۹۸ درصدی دارد.

در حاشیه این نشست فعالان کمیته بازاریابی و سرمایه‌گذاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تجلیل شدند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار