کد خبر: ۱۱۶۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶ 18 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد که سیاست های ابلاغی توسعه دریامحور باید با جدیت در مازندران پیگیری شود

رئیس کل دادگستری مازندران، استفاده از دریای خزر را یک فرصت طلایی برای توسعه اقتصادی استان عنوان کرد و افزود: سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص توسعه دریامحور باید به شکل دقیق و جدی در استان مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.
بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران، عباس پوریانی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، تاکید کرد: 470 کیلومتر نوار ساحلی دریای مازندران، فرصتی ارزشمند برای استان است که در این راستا سیاست های توسعه دریامحور باید با رفع موانع موجود و استفاده حداکثری از تمام ظرفیت ها، اجرایی شود.
رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران تصریح کرد: با کمال تاسف، علیرغم گذشت حدود 8 ماه از ابلاغ سیاست های توسعه دریامحور، هنوز هیچ کار اساسی در راستای اجرای دقیق سیاست فوق در استان انجام نشده که مسئولین ذیربط باید در این خصوص پاسخگو باشند.
پوریانی ادامه داد: دستگاه قضایی استان با رفع موانع تولید در راستای عملیاتی کردن سیاست های توسعه دریامحور در کنار مدیران اجرایی است؛ البته قطعاً در صورت مشاهده تخلف، مطالبه گر بوده و با هرگونه ترک فعل برخورد قانونی خواهد شد.
رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: برای اجرای سیاست های توسعه دریامحور همه مدیران استان باید با عزم جزم بسیج شوند و با استفاده از همه ظرفیت های استان در این راستا تلاش کنند.
پوریانی از عدم حضور برخی مدیران کل در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مازندران نیز انتقاد کرد و گفت: قطعاً حضور مدیران دستگاه های اجرایی در جلسات بسیار مفید و موثر خواهد بود.
گفتنی است در ادامه جلسه، وضعیت یکی از شرکت های ورشکسته پوشاک در استان نیز مورد پیگیری و رسیدگی قرار گرفت و با حضور مدیران سازمان بازرسی استان، اداره کل صمت، شرکت شهرک های صنعتی، بانک و شرکت مذکور، دستورهای لازم در خصوص تعیین تکلیف و احیای مجدد این شرکت در چهارچوب موارد قانونی صادر شد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار