در پی شهادت شهید جمهور صادر شد؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار استان، در پی شهادت شهید جمهور و همراهان وی، متن پیامی صادر کردند.
کد خبر: ۱۱۶۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸ 20 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، امام‌ جمعه و استاندار کرمانشاه در پیامی شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهور اسلامی ایران، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و همراهان گرامی ایشان در سانحه هوایی را تسلیت گفتند. متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

سوره مبارکه احزاب، آیه ۲۳

سنت الهی در طول تاریخ همواره بر این مدار استوار بوده است که از بین شیرمردان و شیرزنان عرصه توحید، اخلاص و خدمت به بندگانش، بزرگ‌مردانی را شهید، شاهد و چراغ هدایت این راه نورانی و صراط مستقیم خودش برگزیند تا هدایت‌گر خلائق به‌سوی ارزش‌های ربوبی و انسانی و در نهایت کمال مطلق باشند.

بر‌ همین‌ اساس خداوند متعال وفاکنندگان به عهد با خویش را با عنوان نفس مطمئنه خطاب فرموده و آنان را در مقام قرب به خویش و در بین مقربان درگاهش و در بهشت قرب پذیرا می‌شود که بالاترین مقام ممکن برای بندگان خاص و نورچشمی‌های مقام ربوبی است.

ملت مؤمن، غیور و با بصیرت ایران اسلامی در طول تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی بارها مورد امتحانات بزرگ و سخت قرار گرفته‌اند تا هرگز دچار سستی و خمودی نشوند که یکی از آن امتحانات حکیمانه، شهادت بزرگان ملت و خدمتگزاران بی‌بدیل در مراحل مختلف و حساس انقلاب شکوهمند اسلامی تا به امروز بوده است.

شهادت سیدالشهدای خدمت به محرومان‌، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا و رئیس‌جمهور حزب‌‌اللهی و مردمی کشور عزیزمان و یاران همراه ایشان، آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و سردار موسوی و سایر همراهان ایشان نمونه‌ای بارز از این انتخاب حکیمانه ربوبی و عنایات و الطاف خفیه‌ الهی است.

اینجانبان در مصیبت از دست‌دادن چنین سرمایه‌های بزرگی به سوگ نشسته، این مصیبت بزرگ را به محضر قطب عالم امکان حضرت حجت ابن الحسن المهدی (عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه)، به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی)، به حضور همه آزادگان جهان و به‌ویژه ملت شهیدپرور ایران اسلامی و بالاخص حضور خانواده‌های محترم این عزیزان عرض تسلیت داریم.

ملت سربلند ایران، سرافراز همانند گذشته، با اقتدار از پس این امتحان بزرگ نیز برخواهد آمد و با اطاعت محض از امام المسلمین رهبر حکیم انقلاب اسلامی پرچم خدمت را عزتمندانه دراهتزاز خواهد داشت و برای زمینه‌سازی ظهور حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنافداه) از میراث گران‌بهای شهیدان والامقام غافل نخواهد شد و این راه نورانی را تا رسیدن به قله‌ عزت در همه عرصه‌ها ادامه خواهد داد.

جهت حضور در صحنه مردم عزیز، به‌یاری خداوند پس از تشییع پیکرهای مطهر شهیدان والامقام، تشکیل مجالس در سطح استان شهیدپرور کرمانشاه اطلاع‌رسانی خواهد شد. همواره سربلند و سرافراز باشید. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار