کد خبر: ۱۴۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 14 December 2015

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با آغاز طرح زمستانی 1000 نیروی خدمات‌رسان در استان البرز فعال شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح ظهر امروز در حاشیه طرح زمستانی دستگاه‌های امدادی در البرز که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه خدمات رسانی به مردم و ارتقای ایمنی جاده‌ها در فصل زمستان مهمترین اولویت ما است.

وی افزود: امسال برای اجرای طرح زمستانی در محورهای مواصلاتی این استان بیش از یک‌هزار نیروی خدمات رسان به کار گرفته شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه این نیروها به تمامی دستگاه‌های خدمات رسان تجهیز شده‌اند،‌ افزود: در این راستا 500 دستگاه خودروی عملیاتی در این طرح فعال شده است.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه این تیم‌ها به صورت ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی استان البرز فعال شده‌اند، تاکید کرد: در این راستا در اجرای طرح زمستانی، تیم‌های گشت محسوس و نامحسوس پلیس راه به صورت شبانه‌روزی در جاده‌های این استان مستقر می‌شوند.

وی بیان داشت: در این طرح ادارات راه و شهرسازی، حمل و نقل جاده‌ای، استانداری، شهرداری، هلال‌احمر، اورژانس، آتش‌نشانی، هواشناسی و امداد خودرو و ... حضوری فعال دارند.

*کاهش سه درصدی تصادفات فوتی در استان البرز

فرمانده انتظامی استان البرز همچنین به کاهش سه درصدی تصادفات فوتی در استان البرز اشاره کرد و گفت: حضور پلیس و مشارکت مردم و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی سبب شده است که از ابتدای سال جاری تاکنون کاهش سه درصدی تصادف‌های فوتی را در استان داشته باشیم.

کامرانی‌صالح به اجرای طرح زمستانی نیروهای خدمات رسان در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح با رانندگان خودروهای فاقد زنجیر چرخ و لاستیک یخ شکن بدون اغماض برخورد قانونی می‌شود و از ادامه حرکت آنها جلوگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار