انجام خرید در ساعات کم ترافیک، انتظار پلیس از مردم
در روزهای اخیر و با رونق خریدهای نوروزی، بیشترین تقاضای سفرهای درون شهری در اردبیل مابین ساعت 19 تا 21 بوده است و در این ساعات ترافیک در مناطق مختلف شهر به ویژه در خیابانهای هسته مرکزی اردبیل به اوج می رسد.
کد خبر: ۱۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴ 17 March 2015

در روزهای اخیر بیشترین تقاضای سفرهای درون شهری در اردبیل مابین ساعت 19 تا 21 بوده است و در این ساعات ترافیک در مناطق مختلف شهر به ویژه در خیابانهای هسته مرکزی اردبیل به اوج می رسد.

به گزارش تابناک اردبیل، سرهنگ حجت فتاحی رئیس پلیس راهور شهرستان اردبیل با اعلام این مطلب گفت: از شهروندان فهیم اردبیل تقاضا داریم برای سرشکن کردن ترافیک به ساعات دیگر تا حد امکان برای خریدهای نوروزی در ساعات دیگر برنامه ریزی کنند.

وی با یادآوری بارش برف از سه شنبه شب و خیس و لغزنده بودن معابر سطح شهر از رانندگان اردبیلی خواست با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه رعایت فاصله طولی با خودروی مقابل و توجه کامل به جلو در حین رانندگی احتمال هرگونه تصادف را به حداقل برسانند تا شاهد تشدید راهبندان در خیابانها نباشیم.

وی ادامه داد: با توجه به شلوغی معابر و خیابانها به دلیل مراجعه شهروندان برای خریدهای نوروزی، این روزها انتظار بیشتری از مردم برای رعایت حقوق شهروندی دیگران و به ویژه خودداری از سد معبر و اجتناب از پارک دوبله داریم.

رئیس پلیس راهور شهرستان اردبیل از مردم خواست این روزها تا حد امکان در سفرهای درون شهری از خودروهای عمومی استفاده کنند و از تردد بی دلیل با خودروهای تک سرنشین در سطح معابر خودداری کنند.

وی با یادآوری اینکه رانندگی هم استانی ها در جاده های خارج از استان مبین فرهنگ رانندگی کل هم استانی هاست گفت: توصیه ما به همشهریان و هم استانی هایی که در ایام تعطیلات به مسافرتهای خارج از استان می روند این است که به عنوان سفیران فرهنگی استان اردبیل نهایت دقت را در عمل به قوانین رانندگی داشته باشند تا ضمن انجام سفر ایمن، رفتاری در شأن تاریخ و فرهنگ اردبیل را به نمایش بگذارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار