مدیر کل هواشناسی ایلام گفت:
ملکشاهی با 64 میلی متر بارش باران طی 24 ساعت گذشته رکورد دار بیشترین میزان بارش بین شهرستان های این استان بوده است.
کد خبر: ۱۵۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷ 31 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیر کل هواشناسی ایلام گفت: ملکشاهی با 64 میلی متر بارش باران طی 24 ساعت گذشته رکورد دار بیشترین میزان بارش بین شهرستان های این استان بوده است.
یوسف شیخ الملوکی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از ملکشاهی شهرستان های آبدانان و ایلام به ترتیب با 59 و 56 میلی متر بیشترین میزان بارش بارندگی های روز گذشته در استان را داشته اند.
وی با بیان اینکه کمترین میزان بارش باران در مهران با 16 میلی متر بوده است، میزان بارش باران در دهلران را 41 میلی متر، دره شهر 34 میلی متر، ایوان 31 میلی متر، سرابله 31 میلی متر و لومار 32 میلی متر اعلام کرد.
به گفته وی، طی امشب تا فردا ظهر شرایط جوی پایدار در آسمان استان حاکم است ولی به علت بارش های باران مه گرفتگی در ارتفاعات بوجود آمده است ولی از فردا ظهر سیستمی ناپایدار وارد منطقه می شود که پیامد آن بارش باران و در شهرهای شمالی استان احتمال بارش برف دور از انتظار نیست.
مدیر کل هواشناسی ایلام تاکید کرد: این سامانه تا روز شنبه در منطقه حاکم بوده که پیامد آن کاهش محسوس دما و در شهرهای شمالی به زیر صفر، بارش برف در شهرهای شمالی و سرما و یخبندان صبحگاهی تا روز دوشنبه خواهد بود.
بارش بارش روز گذشته مناطق وسیعی از استان ایلام را در بر گرفت./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار