همایش فرمانداران استان ایلام با حضور محمدرضا مروارید استاندار، معاونین استاندار، فرمانداران و تعدادی از مدیران کل در شهرستان مهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۵۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱ 01 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، همایش فرمانداران استان ایلام با حضور محمدرضا مروارید استاندار، معاونین استاندار، فرمانداران و تعدادی از مدیران کل در شهرستان مهران برگزار شد.

محمدرضا مروارید، استاندار ایلام، در این همایش با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: مراسم اربعین حسینی در سال جاری به‌خوبی برگزار شد و لازم هست برای اربعین سال آینده تدابیر لازم اتخاذ گردد و مشکلات مرتفع شود.

وی، بابیان اینکه مرز بین‌المللی مهران هرساله مسیر تردد زائران اباعبدالله الحسین (ع) است، افزود: در ایام اربعین حسینی سال جاری در حدود یک و تیم میلیون نفر از زائران حسینی از طریق مرز بین‌المللی مهران تردد کرده‌اند.

استاندار ایلام، به بهبود زیرساخت‌های شهر مهران و استان ایلام برای تردد زوار حسینی اشاره کرد و گفت: امید است با همکاری و حمایت دولت، برای سال آینده شاهد تکمیل زیرساخت‌های موردنیاز در شهرستان مرزی مهران ازجمله راه‌های مواصلاتی در این مسیر باشیم.

مروارید، به ایجاد دو پایانه مرزی دیگر در استان ایلام اشاره کرد و افزود: فرمانداری دهلران آمادگی لازم جهت بازگشایی مرز جدید برای ایام اربعین سال‌های آینده را داشته باشد.

استاندار ایلام، در بخش دیگری از سخنان خود با برگزاری انتخابات در 7 اسفند سال جاری اشاره و یادآور شد: مرحله ثبت‌نام کاندیداها به‌خوبی انجام‌گرفته و نامزدهای انتخاباتی باید در تبلیغات انتخاباتی موارد قانونی را رعایت کرده و از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند.

وی، در پایان از زحمات مراد ناصری، فرماندار مهران به جهت زحمات و تلاش شبانه‌روزی در ایام اربعین تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، در این همایش فرمانداران و مدیران کل حاضر در این نشست گزارش از حوزه کاری خود ارائه کرد./پ

منبع: خبرگزاری شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار