دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس گفت: از میان ۱۵ نفر برگزیده برای حضور در سبد ائتلاف اصولگرایان ۱۰ نفر در این مرحله انتخاب شدند.
کد خبر: ۱۶۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 10 January 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:ابراهیم شعرا با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای رسیدن به یک لیست مناسب اصولگرایی در فارس انجام شده است، افزود: ۱۵ نفر برای حضور در سبد اصولگرایان برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از شهرستان شیراز مد نظر قرار گرفته بودند.

وی ادامه داد: با انجام مصاحبه و تحقیقات گسترده در این مرحله ۵ نفر از این لیست جدا شدند و امروز ۱۰ نفر در سبد ائتلاف اصولگرایان شیراز قرار دارند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس با اشاره به اینکه گفتگو و مشخص شدن معیارها برای رسیدن به یک لیست چهار نفر در حال انجام است، گفت: بعد از تائید صلاحیت های نهایی آخرین لیست جبهه ائتلاف اصولگرایان فارس نیز معرفی می شود.

شعرا تاکید کرد: در حال حاضر نمایندگان شیراز نیز در این لیست ۱۰ نفره قرار دارند که به طور حتم از میان این ۱۰ نفر افراد متعهد و دارای رای انتخاب خواهند شد.

وی یادآور شد: تعهد، تخصص و... از مهمترین خصوصیت هایی است که باید نامزدهای اصولگرا داشته باشند زیرا مردم به لیست اصولگرایان اعتماد می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار