کد خبر: ۱۶۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 17 January 2016


لیگ زیرگروه والیبال مردان کشور در حالی از ششم بهمن ماه آغاز می شود که تیم جوان «سیاوش سام فردیس» در این رقابت ها حضور خواهد یافت و به دیدار حریفان قدرتمند خود می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات که حکم لیگ دسته دوم کشور را دارد با نام یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست کشور در چهار گروه مقدماتی و با حضور ۲۰ تیم از سراسر کشور برگزار می شود. دور رفت این رقابت ها ۷ تا ۱۲ بهمن ماه در چهار شهر برگزار می شود و دور برگشت مسابقات زیر گروه نیز از ۱۷ تا ۲۲ بهمن پیگیری خواهد شد.

تیم «سیاوش سام فردیس» در گروه دوم این مسابقات با تیم های فرش محتشم کاشان، سپهر الکتریک قزوین و شهرداری جوان اراک هم گروه است.

سرمربی تیم سیاوش سام در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه با جمعی جوان بومی و مستعد شهرستان فردیس این تیم تشکیل شده و در ماه های اخیر به شکل مرتب تمرین کرده است.

اصغر کریمی افزود: تیم سیاوش سام فردیس بسیار جوان است و امیدوارم این نیروی جوانی و نشاط به یاری ما در مسابقات سخت پیش رو بیاید.

وی با بیان اینکه در تدارک و آماده سازی این تیم کسی به یاری آنها نیامده است گفت: این تیم با هزینه شخصی تشکیل شده است و تنها اداره کل ورزش و جوانان استان برای تمرینات به شکل محدود سالن در اختیار آنها قرار داده است.

کریمی در پایان افزود: امیدوارم بتوانیم به عنوان تنها نماینده استان البرز در لیگ والیبال کشور به خوبی از اعتبار این ورزش دفاع کنیم و توانمندی های البرز را در این ورزش نشان دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار